מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יום נוסף של הפגנות: מפגינים חסמו משאיות בניצנה

גם היום הצליחו מפגינים לעצור עשרות משאיות עם אספקת סיוע לתוך רצועת עזה, שעות ספורות אחרי שנשיא ארה"ב אמר כי ישראל "מגזימה" עם המלחמה ברצועה וכי יפעל לקדם הפסקת אש ארוכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/24 09:52 ל בשבט התשפד

יום נוסף של הפגנות: מפגינים חסמו משאיות בניצנה
תנועת צו 9 חוסמת משאיות, צילום: צו 9

תנועת צו 9 הפועלת על מנת לחסום את משאיות הסיוע שמכניסה ישראל לתוך רצועת עזה רושמת הצלחה נוספת הבוקר (ו') עם חסימת מעבר ניצנה. מדי יום מגיעים מפגינים למעברים השונים: תחילה זה היה כרם שלום, עד שהממשלה הכריזה עליו כ"שטח צבאי סגור" בהמשך עברו המפגינים למעבר ניצנה ואפילו לנמל אשדוד משם יוצאות המשאיות על מנת לעצור את הסיוע ההומניטרי שמעניקה ישראל לאזרחים ברצועת עזה, שמגיע לחמאס.

"הלחץ שמופעל עלינו מארצות הברית- קונספציה"

רק הבוקר אמר נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שאחראי על הפעלת הלחץ האמריקאי להכניס סיוע לעזה כי ישראל "מגזימה" בפעולותיה ברצועה, סימה חסון שאחראית לתנועת המחאה, לא נבהלת מזה, בראיון שנתנה השבוע ל"חדשות כיפה" היא אמרה: "אני חושבת שזאת עוד אחת הקונספציות, שמופעל עלינו לחץ מארצות הברית. אנחנו מדינת ישראל, מדינה ריבונית. מה שקרה בשביעי לעשירי זה שואה, היינו צריכים למחוק את עזה תוך יומיים, לא לחכות לראות מה יגידו בעולם ומה התנאים שיתנו לנו. לא עשינו את זה, זה כשל מערכתי שעוד ידובר ויסופר עליו אחרי המלחמה, אבל אני לא רואה בזה איום".

"גאים ונרגשים שהנחישות של העם הזה מנצחת"

מצו 9 נמסר: "בשעה זו מעבר ניצנה נחסם ע"י פעילי תנועת צו 9 מכל רחבי הארץ. מאות משאיות הסיוע והאספקה לארגון הטרור חמאס לא יכנסו היום מכאן. גאים ונרגשים שהנחישות של העם הזה מנצחת. אף סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר."