מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החטופה ששבה מצמררת: "אולי אני חיה ונושמת, אבל בנפש נרצחתי"

על רקע המגעים לעסקת שחרור חטופים נוספת, סהר קלדרון, שנחטפה לשבי החמאס ושוחררה, קראה לשחרור החטופים שנותרו בשבי: "אתם יודעים מה זה הרגשה שמחבל בוהה בך במשך שעות עם מבט של רצח בעיניים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 08:21 כט בשבט התשפד

החטופה ששבה מצמררת: "אולי אני חיה ונושמת, אבל בנפש נרצחתי"
סהר קלדרון מתאחדת עם אימה, צילום: דובר צה"ל

סהר קלדרון, שנחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז ושוחררה משבי החמאס לאחר כחודשיים, נאמה אמש (ד') בכנס שקרא לשחרור החטופים שנותרו בשבי, שנערך על רקע הדיווחים על מגעים לעסקה עם חמאס: "אני סהר קלדרון, נחטפתי מניר עוז באכזריות, ואני פה לצעוק את הכאב שלי. אעשה הכל כדי שאבא שלי יחזור. הוא 124 יום נמצא בשבי על ידי רוצחים. אתם יודעים מה זה בכלל להיות שם? שעה אחת היא גיהינום. נכון אולי אני חיה ונושמת אבל בנפש נרצחתי".

המאבק למען החטופים

המאבק למען החטופים, צילום: Miriam Alster,Flash90

"אתם יודעים מה זה הרגשה שמחבל בוהה בך במשך שעות עם מבט של רצח בעיניים?"

עוד אמרה בכאב: "למה אני הייתי צריכה להיקבר חיה בתוך המקום הזה במשך חודשיים. אתם יודעים מה זה הרגשה שמחבל בוהה בך במשך שעות עם מבט של רצח בעיניים, שאני הייתי צריכה לפחד פחד מוות כי הייתי בטוחה שהולכים לאנוס אותי ומה הייתי יכולה לעשות? רק לשתוק".

כזכור, סהר בת ה-16 ואחיה ארז בן ה-12 נחטפו לעזה מקיבוץ ניר עוז יחד עם אביהם עופר - שהיה בנפרד מהם כשנחטף. הם שוחררו במסגרת עסקת שחרור החטופים שהתקיימה לפני כחודשיים, אך אביהם עדיין נותר בשבי.