מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בנו של בכיר חמאס סייר בעוטף עזה: "חבורה של משוגעים"

מסעב חסן יוסף, "בן החמאס", סייר בזירות הטבח והתראיין למערך ההסברה הישראלי: "במסגדים, בבתי הספר, ברחוב ובבית, בכל מקום שלא תלך – יש שנאה כלפי ישראל וכלפי העם היהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 18:07 כח בשבט התשפד

בנו של בכיר חמאס סייר בעוטף עזה: "חבורה של משוגעים"
מסעב חסן יוסף, צילום: lev radin,Shutterstock

מסעב חסן יוסף, הידוע בכינוי "בן החמאס", מצטרף להסברה הישראלית. חסן יוסף, בנו של אחד ממקימי חמאס, שייח' חסן יוסף, סייר בעוטף עזה, בקיבוצים ובשטח המסיבה ברעים יחד עם דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, והגיע לראיון עם דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית אופיר גנדלמן.

צפו בראיון עם בן החמאס:

"האנשים שכתבו את אמנת חמאס אלה חבורה של משוגעים".

בראיון שהתקיים בערבית סיפר חסן יוסף על ילדותו כבנו של אחד ממייסדי חמאס, שייח' חסן יוסף, ועל תקופת לימודיו בתיכון של אונר"א באיו"ש שם קיבל חינוך לשנאה. בדבריו הוא התייחס לשימוש של ארגון הטרור חמאס במוסדות אונר"א: "במסגדים, בבתי הספר, ברחוב ובבית, בכל מקום שלא תלך – יש שנאה כלפי ישראל וכלפי העם היהודי".

מחבלי חמאס

מחבלי חמאס | צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

כיום חסן יוסף מתגורר בארצות הברית, והוא ידוע גם בעברו כסוכן שב"כ - סיפור אותו גלל בדפי הספר "בן החמאס". בהתייחס לאמנת חמאס שקוראת להרג יהודים, אמר: "האנשים שכתבו את אמנת חמאס אלה חבורה של משוגעים".

"העולם הערבי צריך לשים לב לסכנה הטמונה בפנים"

בנוסף, התייחס מוסעב למתרחש בעולם הערבי: "העולם הערבי צריך לשים לב לסכנה הטמונה בפנים. לחמאס לא אכפת מבני אדם. למעשה, הם מקריבים חיים של ילדים ותושבים בלתי מעורבים בשביל להשיג מטרות פוליטיות זולות". לבסוף, סיכם חסן יוסף: "רעיון הג'יהאד חייב להיפסק, והוא חייב להפסק עכשיו".