מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מתן כהנא התראיין בסמיכות לגוטליב - הטונים עלו מהר מאוד | צפו

חבר הכנסת מתן כהנא התראיין לצידה של חברת הכנסת טלי גוטליב במסדרונות הכנסת. כהנא נאלץ להתמודד עם הטונים הגבוהים במשך דקות והסביר למראיין: "טלי גוטליב צועקת פה לידי לערוץ אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 15:46 כח בשבט התשפד

מתן כהנא התראיין בסמיכות לגוטליב - הטונים עלו מהר מאוד | צפו
מתן כהנא בכנסת, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

חבר הכנסת מתן כהנא התראיין לערוץ 12 כאשר, חברת הכנסת טלי גוטליב התראיינה בסמיכות לו לערוץ 13 המתחרה. בתיעוד מן הצד נראית הסיטואציה המשעשעת כשכהנא מנסה להשיב למראיין חרף הטונים הגבוהים ברקע. כהנא אף הסביר למראיין: "אנחנו במקביל לטלי גוטליב, היא צועקת בערוץ אחר".

@matankahana #כנסתישראל ♬ צליל מקורי - מתן כהנא - Matan Kahana

גוטליב: "אם היה לי חוש הומור - היה לי בעל"

כזכור בין השניים אירעה עימות נוסף לאחרונה במהלך דיון בוועדת חוץ וביטחון. גוטליב טענה כי לוחמי המילואים יוכלו להשלים את לימודיהם עצמאית והסבירה כיצד עברה את התואר מבלי להשתתף במרבית הקורסים. כהנא עקץ את גוטליב בתגובה ואמר: "טלי, למדת משפטיםֿ, בלי להשמיץ". גוטליב ניסתה לעקוץ בחזרה והשיבה: "מתן, בשונה ממך אין לי חוש הומור, אני אומרת את הדברים לאשורם, אם היה לי חוש הומור היה לי בעל".

גוטליב: "נולדתי למין הלא נכון. חבל שנולדתי אישה"

גוטליב ידועה בהתבטאויותיה הלא שגרתיות, ולאחרונה אמרה בראיון לערוץ הכנסת, בתגובה לחוסר קשב מצד המראיינים: "אני חייבת להחליף את הסגנון לבוש שלי. קבלו ספוילר, נולדתי למין הלא נכון. חבל שנולדתי אישה". גוטליב הוסיפה: "לא לחמתי בצבא ואני לא גבר, אז אני חייבת להצטייד בז'קט ולעשות לעצמי איזה פרצוף רציני ולמחוק מיד את כל האיפור הזה, כדי שאולי יתייחסו אליי ברצינות".