נהג המונית הורשע באונס תיירת מגרמניה

צעירה מאירופה שהגיעה ארצה לצורך פעילות התנדבותית יצאה עם חברותיה למועדון, ולאחר מכן ביקשה לחזור הביתה. במונית, הנהג שינה את יעד הנסיעה, הסית את הרכב לצד הדרך ואנס אותה באכזריות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 12:25 כח בשבט התשפד

נהג המונית הורשע באונס תיירת מגרמניה
מונית בירושלים, המחירים עולים, צילום: Kobi Gideon / Flash90

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את מוחמד ברכאת (31) ממזרח ירושלים, באונס תיירת גרמנייה אותה אסף במסגרת עבודתו כנהג מונית, ממועדון לילה שבו בילתה.

השופטים יוסי טופף, עודד מאור ומעין בן ארי הרשיעו את ברכאת פה אחד בעבירת אינוס. "עדותה של המתלוננת בבית המשפט השאירה רושם חיובי ומעורר אמון, וניכר כי העידה מתוך חוויה אישית ואותנטית" ציין השופט מאור, והוסיף "התרשמתי שעל אף הקושי שבדבר והכאב שניכר מעיניה, המתלוננת לא הפריזה בתיאור האירועים במטרה להשחיר את הנאשם".

המתלוננת זכרה הכל

השופט מאור דחה את טענת הנאשם לפיה העובדה שהמתלוננת הייתה שיכורה שוללת את אמינותה היות והיא איבדה את יכולתה לזכור את אשר אירע ולשחזר פרטים, בקובעו: "המתלוננת לא הכחישה את מצב השכרות בו הייתה נתונה, ואמרה ששתתה 4-5 משקאות אלכוהוליים מעורבבים טרם הגעתה למועדון, שגרמו לה להרגיש רע ולשוב לדירתה. המתלוננת הייתה בהכרה במהלך הנסיעה, שוחחה שיח חולין עם הנאשם, היא זכרה פרטים, מחשבות, תחושות ומגע. המתלוננת גם הצליחה לבצע פעולות שונות – למשל, לפתוח את היישומון גוגל מפס ולנווט באמצעותו, ואף לשלוח הודעה לחברותיה".

הנהג הסית את המונית לצד הדרך ואנס את התיירת

כזכור, מכתב האישום שהוגש ע"י עורכת הדין טליה קלמרו מפרקליטות מחוז תל אביב בשנת 2022, עולה כי המתלוננת, תיירת אשר שהתה בישראל לצורך פעילות התנדבותית, הגיעה יחד עם חברותיה למועדון. טרם כניסתן, חשה המתלוננת ברע, בעקבות משקאות אלכוהוליים ששתתה, וביקשה לשוב לדירתה. חברותיה הזמינו לה מונית לביתה, בה נהג הנאשם, כאשר כבר בתחילת הנסיעה שינה ברכאת את יעד הנסיעה ליעד מרוחק מביתה. בהמשך לכך, נגע במתלוננת שלא בהסכמתה, ובהמשך לכך, עצר את המונית בצד הדרך ואנס אותה בתוך המונית.