מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שבוע לפני הטבח: קב"ט במסיבה ברעים קיבל התרעה - האזינו להקלטה המלאה

אלקנא פדרמן שעבד כקצין ביטחון במסיבת הנובה ברעים חשף כי מאבטח במסיבה המשרת באוגדת עזה שלח לו הקלטה ובה הוא מתריע על אירוע חריג שעלול להתרחש: "שזה לא יפתיע שם את האנשים" | האזינו להקלטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 11:23 כז בשבט התשפד

שבוע לפני הטבח: קב"ט במסיבה ברעים קיבל התרעה - האזינו להקלטה המלאה
ההרס אחרי הטבח במסיבת טבע נובה ברעים, צילום: Yaniv Nadav/Flash90     

אלקנא פדרמן, שאבטח את המסיבה ברעים, חשף אמש (ב') בראיון בערוץ 14 כי הוא קיבל התרעה על אירוע חריג בסוכות מחייל שגם איבטח את האירוע ומשרת באוגדת עזה. הבוקר פרסם יותם זמרי את ההקלטה המלאה.

האזינו להקלטת ההתרעה:

פדרמן טוען שהעביר את ההקלטה הלאה

"שבוע לפני המסיבה קיבלתי הקלטה מחבר שמשרת באוגדת עזה, שבה הוא מזהיר אותי שהולך לקרות משהו בסוכות. 'מעדכן אותך כדי שתתכונן'. נאמר לו שתהיה חדירה ויש תוכנית להשתלטות על יישובים", אמר פדרמן בתכנית. בהקלטה נשמע המאבטח אומר ששמע אזהרות על כך שעתיד להיות בלאגן בחג הסוכות, "שזה לא יפתיע שם את האנשים".

מסיבת הנובה

מסיבת הנובה | צילום: Chaim Goldberg,Flash90

לדברי פדרמן הוא העביר את ההקלטה לגורמי הצבא: "את ההקלטה העברתי הלאה, אמרו לי הכל בסדר, הצבא יודע לטפל במה שצריך לטפל והתראות יש תמיד והכל טוב".

זמרי: "תשפטו בעצמכם"

כאמור, הבוקר יותם זמרי, חבר פאנל התכנית, פרסם את ההקלטה המלאה וכתב: "מאחר שזה כבר בחוץ, זו ההקלטה שדיברנו עליה אתמול בפטריוטים. שבוע לפני המסיבה שלח חייל מרעים לאלקנה פדרמן קב"ט המסיבה את ההקלטה הזאת. תשפטו בעצמכם. אלקנה כמובן העביר את זה למי שצריך, אמרו לו שהכל בסדר".