מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"ארגון הנוקמים הישראלים": מכתב איומים חריג על חברי הקואליציה

מכתב איומים הונח בפתח בתיהם של שני חברי כנסת מהליכוד, אלי דלל ואליהו רביבו, מטעם ארגון עלום שחתם על המכתב בשם "ארגון הנוקמים הישראלים" | המכתב כולל איומים בפעולות נקם נגד חברי קואליציה ומכיל פרטים אישיים של משפחותיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 11:03 כז בשבט התשפד | עודכן בתאריך 06/02/24 12:23

"ארגון הנוקמים הישראלים": מכתב איומים חריג על חברי הקואליציה
מכתב האיומים, צילום: 27 א

מכתב איומים הונח הבוקר (ג') בפתח ביתם של שני חברי הכנסת מהליכוד, אלי דלל ואליהו רביבו. על המכתב חתום "ארגון הנוקמים הישראלים", ארגון לא מוכר, והוא כולל איומים בפעולות נקם נגד חברי קואליציה. בין היתר מפורטים במכתב פרטים אישיים של בני משפחות הח"כים.

מכתב האיומים

מכתב האיומים צילום: 27 א

"נפעל אישית נגד החברים הנוכחיים בקואליציה, שמותיהם לא יישכחו"

"הקמנו את הארגון על מנת לגבות מחיר ולפגוע במחבלים בודדים, או קבוצות שביצעו פעולות טרור בישראלים. עד 7 באוקטובר לא ראינו לנכון לפעול נגד חברי קואליציה. לצערנו התבדינו. אנו נפעל אישית נגד החברים הנוכחיים בקואליציה, שמותיהם לא יישכחו", נכתב.

אלי דלל, מסייג את ההצעה

ח"כ אלי דלל | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אליהו רביבו, הוריד את החוק מסדר היום

ח"כ אליהו רביבו | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי הארגון מאיימים באופן מפורש בביצוע "פעולות נקם בחברי הקואליציה הנוכחית, בין אם יכהנו בתפקיד ובין אם יתחלפו או יפרשו מהחיים הפוליטיים". לפי המכתב, "תהיה פגיעה משמעותית בהם ובבני משפחותיהם, כולל בני זוג, אחים, ילדים ונכדים. יהיו פגיעות מייצגות באחד או שניים מבני המשפחה, אשר ניתן יהיה להגיע אליהם. מדובר על פגיעה בנפש. הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים".

המשטרה: נפתחה חקירה

מהמשטרה נמסר: "בשעה האחרונה התקבלה תלונה מקוונת במשטרת ישראל מלשכת קצין הכנסת, אודות חשד לאיומים כלפי נבחרי ציבור. עפ"י התלונה שהתקבלה במשטרה הבוקר, התקבל מכתב ובו חשד לאיומים בתא הדואר בביתו הפרטי של נבחר ציבור באזור השרון. בנוסף היו במכתב עצמו פרטים שונים אודות חברי כנסת רבים ובני משפחותיהם עם איומים מפורשים וחמורים לפגיעה הן בנבחרי הציבור והן בבני משפחותיהם.

מתוכן המכתב המאיים, עולה כי הוא נשלח על רקע כוונת השולח/ים לגבות מחיר מהאחראים לאסון 7.10- כך לטענתם, ולהוביל לנקיטת פעולות ושינויים פוליטיים שונים באמצעות איומים חמורים ופסולים אלו. בעקבות התלונה משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לאיומים כלפי נבחרי ציבור. במשטרה נבדק החשד שאותו המכתב נשלח גם לחברי כנסת נוספים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il