סוכני משטרה קטינים: כך נפלו בפח עברייני הלוטו

משטרת ישראל הפעילה במחוז הדרום סוכנים קטינים סמויים שחשפו בתי עסק לממכר כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים. במהלך הפעילות ביצעו הקטינים רכישות של כרטיסי הגרלה והימורים מבתי עסק שונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/24 10:18 כה בשבט התשפד

סוכני משטרה קטינים: כך נפלו בפח עברייני הלוטו
דוכן מפעל הפיס. אילוסטרציה, צילום: Miriam Alster/Flash90

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל, הופעלו במהלך חודש ינואר האחרון סוכנים קטינים לאיתור בתי עסק אשר מוכרים כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים בניגוד לחוק. מדובר בפעילות ממוקדת ומתמשכת בהובלת מחלקת נוער ומשפחה בחטיבת החקירות יחד עם מחלקי הנוער בתחנות אשדוד, קריית גת, קריית מלאכי, דימונה וערד, אשר נועדה למגר את תופעת ההימורים בקרב בני נוער.

אחד מכרטיסי הלוטו שרכשו הקטינים

אחד מכרטיסי הלוטו שרכשו הקטינים צילום: דוברות המשטרה

עשרות נסיונות רכישה בוימו על ידי סוכנים קטינים

במסגרת הפעילות בוימו עשרות ניסיונות רכישה בהן סירבו בתי העסק למכור כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים, ואולם ב-8 בתי עסק בוצעו 15 רכישות על ידי הקטינים, ובתי העסק שמכרו על אף האיסור זומנו לחקירה במחוז הדרומי.

ממפעל הפיס נמסר כי "מפעל הפיס רואה בחומרה רבה כל הפרה של האיסור הגורף בדבר מכירה לקטינים. למפעל הפיס אין אפשרות חוקית לבצע ביקורות באמצעות קטינים ועל כן אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מדור הנוער במשטרת ישראל שמטרתו למגר את התופעה. מפעל הפיס ילווה את החקירה ויפעל יחד עם גורמי אכיפת החוק עד לבירור מלא".