מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יש מחיר לקונספירציות: טלי גוטליב מסתבכת עם תביעת ענק

מנהיגת המחאה שקמה ברסלר תובעת את טלי גוטליב ומספר פעילי רשת נוספים על כך שהאשימו אותה בקשרים עם מנהיג חמאס יחיא סינוואר שהובילו לטענתם לטבח. בין הנתבעים: מני אסייג וסמדר שמואלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/24 18:40 כב בשבט התשפד

יש מחיר לקונספירציות: טלי גוטליב מסתבכת עם תביעת ענק
טלי גוטליב, נתבעת במיליוני שקלים, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

מנהיגת המחאה שקמה ברסלר, הגישה היום (ה') תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקלים נגד חברת הכנסת טלי גוטליב, השחקן מני אסייג וחמישה פעילי רשת נוספים על כך שהאשימו אותה בבגידה במדינת ישראל ובשיתוף פעולה עם מנהיג החמאס יחיא סינוואר שלדבריהם הוביל לטבח השבעה באוקטובר.

ברסלר תובעת: "אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה"

בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן נכתב: "תובענה זו מוגשת נוכח אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה שהופצה בעניינם של התובעת ובן זוגה (שהינו עובד ציבור). בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10".

שקמה ברסלר |

שקמה ברסלר | , צילום: Gili Yaari /Flash90

מנהיגת המחאה תקפה: "מסע צלב שיטתי ומתוכנן"

עוד נכתב בכתב התביעה: "לשון הרע שהפיצה גוטליב בעניין התובעת לא פורסמה באופן ספונטני או אגבי לעבודתה הפרלמנטרית, תוך גלישה מנאום פוליטי או מדיני שנשאה. קל להיווכח כי מדובר במסע צלב שיטתי ומתוכנן של חברת פרלמנט נגד אזרחית: שורה של פרסומים שקריים שפורסמו בזמנים שונים ובפלטפורמות שונות"

עורכי הדין ביקשו להסיר את החסינות: "ניסיון לניצול ציני ומניפולטיבי"

כותבי התביעה הוסיפי כי "מצב בו חברת כנסת שהפיצה באופן חוזר ומכוון שקרים בוטים נגד אזרחית, לכאורה בנושאים קרדינליים לביטחון המדינה, מסרבת לקיים עליהם דיון ומבקשת להסתתר תחת חסינותה – הוא בלתי נסבל. מדובר בניסיון לניצול ציני ומניפולטיבי של מוסד החסינות, שאל לבית המשפט הנכבד לתת לו יד".

טלי גוטליב

טלי גוטליב, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

הציוץ של טלי גוטליב שעורר סערה

בציוץ שעורר סערה לפני שבוע, כתבה גוטליב: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת". עוד טענה גוטליב כי "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל".