בגלל "שוגר דדי": ינון מגל באולטימטום - שלם 100 אלף שקלים בתוך 48 שעות

מגיש ערוץ 14 מאיים בתביעת ענק נגד פעיל השמאל משה רדמן אם לא יתנצל וישלם 100 אלף שקלים תוך 48 שעות על פרסומיו כי ינון מגל מתודרך על ידי נתניהו על בסיס קבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 18:23 כא בשבט התשפד

בגלל "שוגר דדי": ינון מגל באולטימטום - שלם 100 אלף שקלים בתוך 48 שעות
ינון מגל, צילום: תומר שלום

מגיש ערוץ 14, העיתונאי הוותיק ינון מגל מאיים היום (ד') בתביעת לשון הרע נגד פעיל השמאל משה רדמן לאחר שהאשים אותו בקבלת תדרוכים על בסיס קבוע מראש הממשלה נתניהו. במכתב התראה שהעלה מגל לרשת הטוויטר נדרש רדמן להתנצל על הדברים ולשלם פיצויים של מאה אלף שקלים בתוך 48 שעות ולא - יתבע על ידי מגל.

"האשמת את מגל בכך שנתניהו משמש 'שוגר דדי' שלו"

במכתב ההתראה צוינה התבטאות של רדמן בדבר קשריו של מגל עם נתניהו: "בפרסום הראשון האשמת את מרשי בכך שראש הממשלה בנימין נתניהו משמש 'שוגר דדי' שלו ומכיוון שזמנו עבר על מרשי למצוא 'שוגר דדי' אחר". עוד נכתב: "המונח שוגר דדי משמעו שנתניהו מהווה תומך בכסף או באתנן אחר למרשי. דבר שלא היה ולא נברא".

מכתב ההתראה של ינון מגל

מכתב ההתראה של ינון מגל צילום: ללא

"תחזור בך מהדברים, תמחק, תתנצל ותפצה"

עורך דין מיכאל דבורין שנבחר לייצג את מגל חתם את מכתב ההתראה: "בנסיבות אלה ברי כי הוצאת לשון הרע כנגד מרשי בשני הפרסומים לעיל ומשכך הורני מרשי לפנות אליך במכתב דחוף זה על מנת שתחזור בך מהדברים, תמחק את הפרסומים, תתנצל בפניו ותפצה אותו בגין לשון הרע שהוצאת כנגדו, והכל בתוך 48 שעות ממועד קבלת מכתבי זה. מכתב ההתראה החריף של מגל נחתם בדרישה לתשלום פיצויים של 100 אלף שקלים נוסף לכל הדרישות".

הציוץ עליו נתבע משה רדמן: