קרע פנימי בליכוד - על רקע המינוי למפקד גל"צ

שר הביטחון עתיד לבחור בין שלושה מועמדים למפקד תחנת גל"צ הבא, ביניהם לא נמצא מפקד התחנה הזמני הנוכחי. ההחלטה הרתיחה את שר התקשורת קרעי שתקף את חבר מפלגתו: "גלנט קיבל מנדט מהימין והחליט ללכת לכיוון פוליטי הפוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 20:31 כ בשבט התשפד

קרע פנימי בליכוד - על רקע המינוי למפקד גל"צ
גלי צהל, צילום: פלאש 90

ביממה הקרובה, עתיד שר הביטחון יואב גלנט להכריז מי יהיה מפקד תחנת גלי צה"ל הבא מתוך שלושה מועמדים, כך על פי דוד ורטהיים. ההחלטה על המועמדים גרמה לקרע פנימי בליכוד, כששר התקשורת שלמה קרעי נדהם לגלות כי המפקד הזמני של התחנה, דני זקן, אינו בין המועמדים.

שלושה מועמדים - ביניהם הדובר לשעבר של גלנט

על פי הדיווח, שלושת המועמדים הם עורכת התחנה לשעבר נורית קנטי, ראש מערכת החדשות לשעבר בתחנה וכיום סגנית מנהל חטיבת החדשות של התאגיד אילאיל שחר, והכתב הצבאי של תחנה, ודוברו של גלנט לשעבר, טל לב רם. לב רם נחשב למועמד המוביל, בעוד מפקד התחנה הזמני אינו בין המועמדים.

שר התקשורת שלמה קרעי זעם על צמצום הרשימה, והביע את דעתו בנחרצות: "לצערי הרב, נדמה ששר הביטחון שנבחר על ידי הליכוד וקיבל מנדט מהימין להיות שר הביטחון של מדינת ישראל, החליט כבר מזמן לצאת לכיוון פוליטי הפוך".

"למנות איש שמאל מובהק למפקד גלי צה"ל בתקופה כל כך רגישה זו בושה וחרפה"

"למנות איש שמאל מובהק למפקד גלי צה"ל בתקופה כל כך רגישה, או את אחת משתי מועמדות הקש מהשמאל הקיצוני, במקום להפריט את התחנה או להפוך אותה לצבאית בלבד למען החיילים בלי אקטואליה או לכל הפחות להשאיר אדם אובייקטיבי ומאחד כמו דני זקן, זו בושה וחרפה" זעם קרעי. "וכל זה אחרי שנכנסו לגלי צה"ל לאחרונה שירית אביטן כהן ומגי טביבי. השר גלנט, אין לך מנדט למנוע תקשורת הוגנת מהציבור שבחר בך".