הרבנית שרה דרוקמן, אלמנתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, הלכה לעולמה

שנה לאחר מות בעלה, הלכה לעולמה אלמנתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרבנית שרה, שהייתה רופאה במקצועה. הלוויתה תיערך היום בצהריים ביישוב מרכז שפירא

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 09:16 כ בשבט התשפד | עודכן בתאריך 30/01/24 09:23

הרבנית שרה דרוקמן, אלמנתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, הלכה לעולמה
הרבנית שרה דרוקמן עליה השלום , צילום: Marc Israel Sellem/POOL/FLASH90

ברוך דיין האמת: הרבנית שרה דרוקמן, אלמנתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, נפטרה הבוקר (ג') בביתה. שנה לאחר שבעלה, זקן רבני הציונות הדתית, הלך לעולמו בגיל 90. הלוויה תתקיים היום בשעה 14:30 בבית הכנסת של מרכז שפירא. יושבים שבעה בבית המשפחה במרכז שפירא. הרבנית שרה הייתה רופאת משפחה, בתו של פרופסור יעקב נחום אפשטיין, ובני הזוג דרוקמן היו הורים לתשעה ילדים, מהם אחת מאומצת.

הרב דרוקמן כיהן כראש ישיבת אור עציון ונשיא מוסדותיה, רב היישוב מרכז שפירא, יושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא. הוא נפטר אחרי שחלה בקורונה בפעם השנייה ומצבו הרפואי הסתבך.

הלוויתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל בשנה שעברה

הלוויתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל בשנה שעברה, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בתנועת בני עקיבא מרכינים ראש על פטירתה של הרבנית

תנועת בני עקיבא מרכינה ראשה וכואבת את לכתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ע"ה, הרבנית שהייתה שותפה נאמנה להובלת הרוח התנועתית, הרבנית שפתחה את ביתה לכל חניך וקומונרית וכל חבר תנועה שהיו זקוקים לכך, הרבנית שתורתה ומסירות נפשה היו לימוד עוצמתי לתנועת בני עקיבא נפטרה היום ואנו נפרדים ממנה בצער ובכאב.

חברי התנועה השותפים יחד עם כל עם ישראל למאמץ המלחמתי בימים אלה ילמדו מדרכה וממסירותה של הרבנית, ימשיכו לקבל מהאור של הבית הזה שנבנה כאשר הרב חיים והרבנית שרה הכירו זה את זו בתוך התנועה ומכוחו של הבית הזה נמשיך להאיר בתורה, בעם ובארץ.