מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סמוטריץ' במתקפה על אהרון ברק: "עסקה רעה מאוד, זה יותר גרוע מעצירת המלחמה"

שר האומר בצלאל סמוטריץ' על אהרון ברק ועל שליחתו לאו"ם: "סברתי בזמן אמת שההחלטה לשלוח את אהרון ברק להאג זו שגיאה ונראה שצדקתי. את מה שהוא עשה כאן הוא יעשה גם בהאג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 19:12 יט בשבט התשפד

סמוטריץ' במתקפה על אהרון ברק: "עסקה רעה מאוד, זה יותר גרוע מעצירת המלחמה"
בצלאל סמוטריץ', צילום: Sraya Diamant/Flash90

שר האומר בצלאל סמוטריץ' הבהיר היום בישיבת סיעת "הציונות הדתית" את דעתו על אהרון ברק ועל שליחתו לאו"ם. "אין שום עליהום. סברתי בזמן אמת שההחלטה לשלוח את אהרון ברק להאג זו שגיאה ונראה שצדקתי", אמר.

בצלאל סמוטריץ': "בעיניי זה ברק קלאסי"

סמוטריץ' הוסיף ואמר כי מי שהיה צריך לעמוד לדין זה חמאס. "ברגע שאתה חותם על שניים מהצווים של בית הדין בהאג אתה מיישר קו עם הנרטיב, זו החלטה מסוכנת מאוד. בית הדין ידע שלו הוא היה מקבל החלטה להפסיק את המלחמה הוא היה כורת את הענף שהוא יושב עליו. בעייני זה ברק קלאסי, אני לא פוסק בעתירה אבל נשאיר אותה תלויה ועומדת והמדינה תצטרך לבוא אל הבייבסיטר הזה שנקרא בית המשפט פעם בכמה", אמר.

אהרון ברק,

אהרון ברק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"את מה שהוא עשה כאן הוא יעשה גם בהאג"

עוד הוסיף סמוטריץ': "ברק עשה עסקה רעה מאוד. אם היום צה"ל ומדינת ישראל צריכים כל חודש לחזור ולדווח לבית הדין זה בעיני יותר גרוע מעצירת המלחמה שבית הדין היה הופך לבדיחה. זה ברק קלאסי, אני לא אתן פסק דין כי זה לא לגיטימי אני אשאיר את העתירה תלויה ועומדת כי המדינה עובדת אצלי. את מה שהוא עשה כאן הוא יעשה גם בהאג".