המועצה בהודעה לתושבים: "קיימת אפשרות למערכת שלג החל ממחר"

במועצה אזורית גולן הודיעו לתושבים כי ע"פ התחזיות העדכניות, קיימת אפשרות למערכת שלג בגולן מקו 800 מטר ומעלה. במידה והשלג ייערם, משטרת ישראל תחסום צירים והחלטות לגבי קיום הלימודים יתקיימו רק בשעות הלילה והבוקר של יום רביעי | אלה הצירים שייחסמו לתנועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 13:09 יט בשבט התשפד

המועצה בהודעה לתושבים: "קיימת אפשרות למערכת שלג החל ממחר"
שלג ברמת הגולן, ארכיון, צילום: Maor Kinsbursky,FLASH 90

מדינת ישראל נערכת לשבוע החורפי ויש מי שנערך גם לירידת השלג. במועצה אזורית גולן כתבו לתושבים כי קיימת אפשרות למערכת שלג החל ממחר (ג') וכי החלטות על קיום הלימודים יתקבלו רק בשעות הלילה והבוקר.

"לתושבים שלום" נכתב, "ע"פ התחזיות העדכניות לשעה זו, קיימת אפשרות למערכת שלג בגולן מקו 800 מטר ומעלה, החל ממחר, יום ג' 30/01/2024 בשעות הערב, ועד למחרת יום ד' 31/01/2024 בשעות הצהריים. הצבא והמשטרה יעשו כל הניתן על מנת לאפשר תנועה חופשית בצירים, החלטות לגבי פתיחת מוסדות חינוך יתקבלו על פי הנוהל בשעות הלילה מחר ויום רביעי בבוקר".

תושבי הגולן יוכלו לעבור בחסימות באמצעות מדבקות זיהוי

"לאור ההערכה כי צפויים להגיע גם מבקרים רבים מבחוץ, המשטרה הצבאית תחסום את העליות לגולן, עד לקבלת אישור ממשטרת ישראל כי הצירים למעלה פנויים ופתוחים. אנו שבים ומדגישים כי ההחלטה על חסימות מתקבלת בידי הצבא, שאחראי בעת הזו על המרחב, תושבי הגולן יוכלו לעבור בחסימות באמצעות מדבקות זיהוי שיחולקו היום ביישובים, או באמצעות תעודה מזהה" נכתב בהודעת המועצה.

החסימות יתקיימו בצמתים הבאים:

מפל סער
צומת גונן
צומת גדות
צומת בית צידא
צומת יהודיה