דרמה: עורך דינו של נתניהו פורש מייצוגו - זה מי שיחליף אותו

עורך דינו של ראש הממשלה ביקש להשתחרר מייצוגו בשל עניין אישי ואמר: "אני משוכנע שלטענות נגד ראש הממשלה אין יסוד ושהן הופרכו בבית המשפט". הפרישה התקבלה בהחלטה משותפת של הצדדים, זה מי שצפוי להחליפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 12:50 יט בשבט התשפד

דרמה: עורך דינו של נתניהו פורש מייצוגו - זה מי שיחליף אותו
בעז בן צור, עוזב את ייצוג נתניהו, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

פרקליטו של נתניהו בתיק 4,000, עורך הדין בעז בן צור, פורש מייצוגו של ראש הממשלה בתיק וזאת בעקבות סיבות אישיות. קרוב משפחתו של בן צור נמצא במצב רפואי שלא אפשר את המשך ייצוגו של נתניהו בתיק הסבוך ולכן ביקש לפרוש. בן צור עצמו אמר כי יש לו אמון מלא בגרסתו של נתניהו: "מתחילת ההליך ועד עתה אני משוכנע שלטענות נגד ראש הממשלה אין יסוד ושהן הופרכו בבית המשפט".

נתניהו עצמו הודה לבן צור על ייצוגו ואמר: "אני מודה לעו"ד בן צור על עבודתו המקצועית והמסורה, ולחשיפות המשמעותיות שגילה שמפריכות את האשמות נגדי. אני מצטער על עזיבתו, אבל בנסיבות העניין- המשפחה קודמת. אני רק יכול לאחל רפואה שלמה לבן משפחתו".

חדד בבית המשפט

חדד בבית המשפט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עו"ד עמית חדד צפוי לקבל את התיק

מי שעתיד להחליף את בן צור בתיק הוא עורך דינו של נתניהו בתיקים 1,000 ו-2,000 עורך הדין עמית חדד שהביע נכונות לקחת על עצמו את התיק. בן צור עצמו אמר על חדד כי הוא "סמוך ובטוח שעורך הדין חדד ימשיך ויוכיח זאת גם בפרשת ההגנה".