מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרמטכ"ל ללוחמים בחאן יונס: "זה לא נגמר עד שכל האנשים בחוץ"

הרמטכ"ל למפקדים במילואים בחאן יונס: גם כשהמילואים בחוץ צריך לטפל בהם - שיידעו שהם חוזרים, וחוזרים בטוב. אנחנו נטפל בכל מה שצריך קדימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/24 20:00 טו בשבט התשפד

הרמטכ"ל ללוחמים בחאן יונס: "זה לא נגמר עד שכל האנשים בחוץ"
הרמטכ"ל בחאן יונס, צילום: דובר צה"ל, צילום מסך

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, קיים היום (ה') הערכת מצב בחאן יונס עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס ומפקדים נוספים. הרמטכ"ל שוחח עם מפקדים במילואים ואמר להם: "גם כשהמילואים בחוץ צריך לטפל בהם - שיידעו שהם חוזרים, וחוזרים בטוב. אנחנו נטפל בכל מה שצריך קדימה".

"רמת הלחימה הייתה מאוד גבוהה"

הלוי שיבח את פעילות צה"ל במהלך התמרון בעזה: "קרה כאן דבר גם במונחים היסטוריים, של לחימה עם אויב - כמות בעיות לקילומטר מרובע, בניינים גבוהים אזור צפוף, הרבה אוכלוסייה, הרבה אויב, תת קרקע, המון מלוכדים, צלפים, חבלה רבה מאוד, וזה אומר שרמת הלחימה הייתה מאוד גבוהה, זה אומר שהרוח הייתה מאוד חזקה, זה אומר שרמת הפיקוד והמנהיגות ורמת החיילות היו מאוד גבוהות".

הרמטכ"ל בחאן יונס

הרמטכ"ל בחאן יונס צילום: דובר צה"ל

"זה לא נגמר עד שכל האנשים בחוץ"

הרמטכ"ל הצהיר: "זה לא נגמר עד שכל האנשים בחוץ וגם שכל האנשים בחוץ צריך לטפל בהם, וגם אחרי שטיפלנו בהם אנחנו גם נחזור חזרה להמשיך להילחם. תשלחו אותם הביתה שהם יודעים שהם חוזרים והם חוזרים בטוב, ואנחנו ביחד נטפל בכל מה שצריך קדימה".