המשבר מול קטר: העימות מחריף - סמוטריץ' מאשים את המדינה בטבח

לאחר התגובה הקשה של קטר על הקלטות נתניהו, שר האוצר תוקף בחזרה ובהודעה חריפה הוא קובע כי הנסיכות אחראית לטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. סמוטריץ': "קטר לא תהיה מעורבת בנעשה בעזה ביום שאחרי המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/24 07:41 טו בשבט התשפד

המשבר מול קטר: העימות מחריף - סמוטריץ' מאשים את המדינה בטבח
נתניהו וסמוטריץ', שר האוצר במתקפה על קטר, צילום: Amit Shabi/POOL

"קטר היא מדינה תומכת טרור ומממנת טרור" כך אומר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בתגובה להודעה שפרסמה אתמול (ד') הנסיכות בתגובה להקלטות נתניהו בה תקף את המדינה. "היא הפטרונית של חמאס והיא אחראית במידה רבה לטבח שביצע חמאס באזרחי ישראל" קובע סמוטריץ' ומוסיף: "היחס של המערב כלפיה צבוע ומבוסס על אינטרסים כלכליים פסולים. המערב יכול וצריך להפעיל עליה מנופים חזקים בהרבה ולהביא לשחרור החטופים באופן מידי. דבר אחד ברור: קטר לא תהיה מעורבת בכי הוא זה בנעשה בעזה ביום שאחרי המלחמה".

התגובה הקטרים: נתניהו פועל משיקולים פוליטיים

כזכור, קטר עצמה תקפה בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ובהודעה שפרסמה אתמול נכתב כי "התבטאויותיו של ראש הממשלה רק חוסמות ומערערות את המשא ומתן, מסיבות שנראות כמשרתות את הקריירה הפוליטית שלו, זאת במקום לתת עדיפות להצלת חיי חפים מפשע, כולל בני ערובה ישראלים".

"אתם לא שומעים אותי מודה לקטר"

קדמה להודעה הקטרית הדלפה משיחה של ראש הממשלה עם משפחות החטופים אז אמר על הקטרים כי "כשאני מדבר על קטאר, אתם לא שומעים אותי מודה לקטר. שמתם לב?, כי קטר מבחינתי לא שונה במהות מהאו"ם, היא לא שונה במהות מהצלב האדום ובמובן מסוים היא אפילו יותר בעייתית".