"מפיצה פייק בסגנון זקני ציון": לעמית סגל נמאס מטלי גוטליב

לאחר שחברת הכנסת מהליכוד פרסמה הוכחה לטענתה נגד שקמה ברסלר, שנלקחה מאתר מפוקפק ועוררה סערה, פרשן חדשות 12 תקף: "לאחר שסייעה להפצת שמועות על האסון, כעת היא מסתמכת על אתר קונספירציות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 13:19 יד בשבט התשפד

"מפיצה פייק בסגנון זקני ציון": לעמית סגל נמאס מטלי גוטליב
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לעמית סגל נמאס: חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה הבוקר (ד') "הוכחה" לטענה שפרסמה בנוגע לשקמה ברסלר ימים ספורים לפני פרוץ המלחמה. ההוכחה שהביאה גוטליב פורסמה באתר מפוקפק באמינותו, מה שלא מנע מחברת הכנסת לפרסם ולהצהיר "המקורות שלי ברזל".

פרשן חדשות 12, עמית סגל, היה אחד מיני רבים שמאסו בהפצת השמועות של חברת הכנסת. סגל זעם: "לאחר שסייעה להפצת שמועות על האסון שלשום, כעת חברת ועדת החוץ והביטחון מסתמכת על אתר קונספירציות כדי להפיץ פייק בסגנון הפרוטוקולים של זקני ציון" הוא כתב והתייחס לציוץ של גוטליב שלשום בו היא דרשה מדובר צה"ל לפרסם פרטים על האסון בעזה, לפני שהוא נודע לציבור.

הציוץ של טלי גוטליב שעורר סערה

"עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת" כך כתבה היום גוטליב. "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל", טענה.

ממשרד רה"מ נמסר בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".