השר וסרלאוף במאהל מחאה של אימהות הלוחמים: יש פער בין החלטות הקבינט לרצון העם

השר וסרלאוף במילות חיזוק לאימהות הלוחמים שהקימו מאהל מחאה יחד עם ארגון 'תורת לחימה' בדרישה להפסיק את הכנסת הסיוע לעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 15:02 יג בשבט התשפד

השר וסרלאוף במאהל מחאה של אימהות הלוחמים: יש פער בין החלטות הקבינט לרצון העם
וסרלאוף במאהל, צילום: ללא

שר הנגב והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף הגיע למאהל המחאה שהקימו אימהות ללוחמים המאוגדות בארגון 'צעדת האימהות' יחד עם 'תורת לחימה'. וסרלאוף הביע את תמיכתו בפעילות האימהות וחיזק אותן על המאבק נגד הכנסת סיוע לרצועת עזה וכן בדרישתן לתת ללוחמים להכריע את האויב הנאצי מבלי לסכן חיי חיילים.

השר וסרלאוף אמר לאימהות: "אני חושב שעם ישראל חכם, ועם ישראל מבין. יש פער בין ההחלטות המדיניות שמתקבלות בקבינט המלחמה לבין רצון העם". וסרלאוף ציין כי "ככל שאנחנו נציף את רצון העם, לא רק פה, אלא בדברים שאתם עושים ובהסברה, ובדחיפה קדימה, א' אתם נותנים לנו גיבוי להמשיך ואת האמון לומר את הדברים ולהגיד יש לנו גב ציבורי מאחורי הדברים הללו".

"מצד שני, להעיר ציבורים רדומים ואנשים רדומים שאם גורמי בטחון מדברים איתי אחרי השבעה באוקטובר להכניס פועלים פלסטינים כדי להרגיע את השטח. מה קורה פה? זה מה ששמענו לפני השבעה באוקטובר ולא הפקנו לקחים, דברים בסיסיים".

יו"ר צעדת האימהות ואם לשני לוחמים בגולני וצנחנים, סימה חסון, אמרה: "הלוחמים שלנו מתקדמים עשרים צעדים קדימה והמשאיות האלה מרחיקות אותם מאה. מה זה מרחיקות אותם? נותנו להם כזאת כאפה בפרצוף. אנחנו מאבדים על בסיס יום יומי לוחמים גיבורים, לוחמים שמחרפים את נפשם. על מה? על משאיות שנכנסות? על דלק שנכנס לחמאס? חייבים להפסיק עם זה". והוסיפה "ארצות הברית שתתעסק בבחירות שלה ושתתן לנו לנהל את המלחמה. אם היא כל כך רוצה לעזור לישראל שתדפוק לא-סיסי על הדלת, תקלוט את הפליטים, כאן היא יכולה לסייע לנו במקום להכניס אותנו לעוד בור ולעוד בור ולקבור אותנו ולכסות גם".

בארגון תורת לחימה הודו לשר וסרלאוף על הביקור והוסיפו: "האסון הכבד בעזה ביממה האחרונה מוכיח את מה שאנחנו ואימהות הלוחמים זועקים מזה מספר חודשים, להטיל מצור על רצועת עזה, בלי סיוע ודלק ולעבור לכתוש מהאוויר. חיי חיילנו קודמים לאויב שמתעצם מהסיוע שישראל מכניסה".