נתניהו: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון, לא נפסיק להילחם"

ראש הממשלה נתניהו מגיב לאסון הכבד בו נפלו בעזה 21 לוחמי מילואים. "אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו" כתב

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 10:26 יג בשבט התשפד

נתניהו: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון, לא נפסיק להילחם"
נתניהו, צה"ל יפתח בבדיקה., צילום: Yariv Katz/POO

התגובות במערכת הפוליטית ממשיכות להגיע לאחר האסון הכבד בו נהרגו אתמול (ב') ברצועת עזה 21 לוחמי מילואים. ראש הממשלה נתניהו הגיב לאירוע הקשה וכתב: "אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה".

צה"ל יפתח בבדיקת האירוע

"אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד" הוסיף נתניהו, "אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו".

נתניהו התייחס לאסון עצמו וכתב: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון. אנחנו חייבים להפיק את הלקחים הנדרשים ולעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט".

חללי האסון

חללי האסון, צילום: דובר צה"ל

אמיר אוחנה: "כל אחד מהם הוא עולם ומלואו"

גם יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה ספד ללוחמים: "בוקר קשה מאוד בו עם ישראל קם לבשורה המפלחת את הלב, עם נפילתם של רבים מלוחמיו האמיצים, גיבורי ישראל, בשליחותם על הגנת המולדת. בשם הכנסת אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנופלים. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו של משפחות, תקוות וחלומות שנגדעו בטרם עת".