בציונות הדתית זועמים על יאיר גולן: האירוניה קרסה, יורק בפנים של החיילים

במפלגת הציונות הדתית עולים להתקפה אחרי ההתבטאות המקוממת של יאיר גולם נגד חיילים מהציונות הדתית: "ממשיך לרמוס ולחבוט בציבור שלם, שבימים אלה משלם מחיר דמים יקר וכואב על הגנת המולדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/24 22:53 יב בשבט התשפד

בציונות הדתית זועמים על יאיר גולן: האירוניה קרסה, יורק בפנים של החיילים
יאיר גולן, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

אחרי ההתבטאות המקוממת של יאיר גולן שקרא לערוך "מסע תיקון" עבור חיילים בציונות הדתית, במפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית עולים להתקפה. יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף בחשבון הטוויטר: "דווקא עכשיו כשבני הציונות הדתית בחזית נלחמים במסירות נפש למען המולדת מתוך ערכים וחינוך לציונות, יהדות ולאהבת הארץ, אסור לאפשר מקום לשיח רעיל כזה. אף אחד לא יחנך אותנו מחדש".

אמירה פאשיסטית ומחליאה - האירוניה קרסה

יו"ר סיעת עוצמה יהודית, חבר הכנסת יצחק קרויזר תקף גם הוא: "בניסיון נואש לעשות קאמבק פוליטי, יאיר גולן ממשיך לרמוס ולחבוט בציבור שלם, שבימים אלה משלם מחיר דמים יקר וכואב על הגנת המולדת. קרויזר הוסיף: "גולן מנפק עוד אמירה פאשיסטית ומחליאה. מסתבר שלא רק הקונספציה קרסה, אלא גם האירוניה".

חבר הכנסת צבי סוכות: "יורק בפנים של חיילי צה"ל"

חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית תקף בחריפות את גולן: "האיש יורק בפנים של חיילי צה"ל בעיצומה של מלחמה, חיילי הציונות הדתית מצטיינים בצבא ובקרב וכמובן לא נופלים בכלום מאף אחד אחר". סוכות הוסיף כי "לא יאמן שההסתה הזו והמינוחים של חינוך מחדש לדמוקרטיה עוד קיימים בחברה הישראלית".

אם אין לך מסר מאחד לומר - פשוט תסתום את הפה

חבר הכנסת אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית הביע ביקורת חריפה על דבריו של גולן ותקף: "החינוך מחדש שעם ישראל כולו עבר ב7.10 הוא כזה שלא יתן לאנשים שכמוך שכל מטרתם לפלג אותנו - להצליח איך אמרו החיילים בסרטון: 'אם אין לך מסר מאחד לומר - פשוט תסתום את הפה'".

יאיר גולן תקף חיילים מהציונות הדתית: "שיעברו מסע תיקון בצבא"

כזכור, חבר הכנסת לשעבר, יאיר גולן אמר במהלך שיחה עם ארגון "פורום 55": "צריך להכיר בכך שהרבה מאוד מאנשי הציונות הדתית חלקם זכו לחינוך לאומני קיצוני, יקבלו מסע תיקון בתוך צה"ל". גולן הדגיש: "אם צה"ל רוצה להתמודד עם מה שנקרא בניית דור העתיד הוא חייב להעביר לכל חייל וחיילת חינוך לאזרחות דמוקרטית, ליברלית שתואמת מדינה באלף השלישי".