מסר מצמרר משדה התעופה: האם גילתה על נפילת בנה בחו"ל

אביבה סילברמן, אימו של רס"ל אוריאל אביעד הי"ד, גילתה שבנה נפל בעזה בעודה בשוויץ. משדה התעופה בדרכה ארצה היא ביקשה להעביר מסר חשוב: "אתם בתקשורת - תתווכו את הדברים החיוביים, תעשו תקשורת טובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 15:30 יא בשבט התשפד

מסר מצמרר משדה התעופה: האם גילתה על נפילת בנה בחו"ל
אביבה סילברמן, אימו של רס"ל אוריאל אביעד הי"ד, צילום: ללא

אביבה סילברמן גילתה שבנה רס"ל אוריאל אביעד הי"ד נפל בעזה, בעודה בשוויץ. האם נסעה לעזור להוריה, המתכננים לעשות עליה ארצה, לארוז את כל חפציהם. "קראנו לו אוריאל החמוד, עכשיו הוא אוריאל הגיבור", שיתפה האם משדה התעופה, "ילד עם לב זהב. כיבד אותנו מכל הלב. לא קראו לו למלחמה והוא רצה להילחם ולהיות פה בשביל עם ישראל. הוא ירד 11 קילו בעשרה ימים כדי שיקבלו אותו לצבא. עלינו לארץ ממניעים ציוניים, רצינו לגור בארץ ישראל. לא מאמינים ולא קולטים שזה קרה לנו".

אביבה סילברמן: "אתם בתקשורת - תתווכו את הדברים החיוביים, תעשו תקשורת טובה"

מתוך העצב הגדול, היא ביקשה להעביר מסר: "כל כך חשוב בזמן הזה להיות מאוחדים. כחברה ממשפחת השכול - לא ציפיתי בחיים שאהיה חלק מהמשפחה הזאת - יש בעמותה שהקמתי לניצולי שואה גם דתיים וגם חילוניים ואנחנו מאוחדים. הייתי מצפה שתהיה אחדות במדינה ולא רק בזמני מלחמה. אתם בתקשורת - תתווכו את הדברים החיוביים, תעשו תקשורת טובה, של כל הטוב שנעשה בעם המדהים שלנו. הבן שלי נפל כגיבור וכקורבן".

אוריאל אביעד סילברמן ז"ל

אוריאל אביעד סילברמן ז"ל, צילום: דובר צה"ל