התחזו לשליחים של וולט וירו בשוטר: הסתיים המרדף האלים ליד גן סאקר בירושלים

לאחר שהתקבל דיווח על מספר חשודים שפרצו לבית בירושלים וגנבו מספר פריטים יקרי ערך. שוטר נפצע קשה במהלך המרדף, חשוד נוטרל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 15:17 יא בשבט התשפד

התחזו לשליחים של וולט וירו בשוטר: הסתיים המרדף האלים ליד גן סאקר בירושלים
משטרת ישראל בזירת האירוע, צילום: דוברות המשטרה

בשעה 11:50, התקבל דיווח במוקד 100 של מחוז ירושלים על שוד מזוין שהתרחש בשכונת רמת שרת שבעיר. על פי החשד, מספר חשודים לבושים במדי שליחים הגיעו לבניין מגורים, נכנסו לדירה וכפתו את הקורבן ורעייתו, נטלו מפתחות רכב יוקרה מרשותו ונמלטו עם הרכב. בעקבות המקרה הגבר והאישה נפגעו באורח קל. בעקבות הדיווח, החלו שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים בסריקות. הרכב שנגנב ע"י החשודים אותר, ובהכוונת תצפיתניות, הבחין בו שוטר בסמוך לגן סאקר, חסם את דרכו וניסה לגשת אל דלת הנהג במטרה לעכבו.

שוטר נפצע ברגלו אך ניטרל את החשוד

בשלב זה, דרס הנהג החשוד את השוטר, תוך פגיעה חמורה בכף רגלו, ובתגובה לכך, השוטר שחש בסכנה הגיב בירי לעבר הנהג. על אף רגלו השבורה כתוצאה מדריסתו, ביצע השוטר את מעצרו של הנהג החשוד - תושב מזרח ירושלים כבן 18, בזמן ששותפו נמלט רגלית מהרכב, והוזעקו למקום כוחות נוספים. השוטר פונה להמשך טיפול רפואי עם שבר ברגלו, והנהג החשוד שנוטרל ונעצר פונה לבית החולים במצב בינוני (על פי גורמי רפואה).

הרקע לאירוע פלילי

במהלך הסריקות הנרחבות שערכו כוחות משטרה באזור, אותרו פריטי הלבוש שהושארו במסלול בריחת החשוד. לפני זמן קצר, אותרו שני חשודים נוספים המעורבים בשוד המזוין ונעצרו על ידי השוטרים. הרקע לאירוע פלילי.