מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לוחמי חיל הים תקפו מבנה בו ארבו מחבלים | לוחם מילואים נפל בקרבות

ביממה האחרונה, לוחמי צה"ל חיסלו עשרות מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה רבים |רס"ל (מיל') אוריאל אביעד סילברמן נפל בקרבות בדרום רצועת עזה - שלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה | צה"ל תקף תשתית טרור ועמדת שיגור של חיזבאללה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 06:00 יא בשבט התשפד | עודכן בתאריך 21/01/24 10:11

לוחמי חיל הים תקפו מבנה בו ארבו מחבלים | לוחם מילואים נפל בקרבות
לוחמי צה"ל בעזה, צילום: דובר צה"ל

כוחות זרוע הים ממשיכים לסייע לכוחות הקרקעיים הפועלים ברצועת עזה בתצפית ובתקיפת מטרות של ארגוני הטרור. ביממה האחרונה, זיהו מבנה בו ארבו מחבלים לכוחותינו במרכז הרצועה ובשיתוף פעולה עם לוחמי חטיבה 179 תקפו את המחבלים והסירו את האיום.



הלחימה בחאן יונס נמשכת, בשיתוף פעולה עם חיל האוויר צלפי עוצבת הקומנדו חיסלו מחבלים רבים. כמו כן, לוחמי חטיבה 55 איתרו אמצעי לחימה רבים במבנה צבאי של החמאס. במרחב דרג׳ תופאח בצפון הרצועה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 ניהלו קרבות ירי וחיסלו כ-15 מחבלים. כמו כן, פשטו על מבנה צבאי של החמאס ואיתרו מדים ואמצעי לחימה רבים.

לוחמי צה"ל בעזה

לוחמי צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר הבוקר (א') לפרסום את שמו של הלוחם שנפל בעזה: רס"ל במילואים אוריאל אביעד סילברמן, בן 23, ממושב נחלים, לוחם בגדוד 7421, 'חטיבת קרייתי' (4), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. סילברמן ז"ל הועלה מדרגת סמ"ר (במיל') לדרגת רס"ל (במיל') לאחר מותו.

רס"ל אביעד סילברמן ז"ל

רס"ל אביעד סילברמן ז"ל צילום: דובר צה"ל

שלושה לוחמים נפצעו באורח קשה

באירוע נפצעו באורח קשה קצין שריון במילואים ולוחם במילואים בגדוד 7421, 'חטיבת קרייתי' (4). בקרב נוסף במרכז רצועת עזה נפצע קשה לוחם במילואים בגדוד 466 מעוצבת 'שועלי המרום' (646). הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.

צה"ל השמיד תשתית של חיזבאללה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו אמש (שבת) תשתית טרור ועמדת שיגור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים אל עדייסא וחולא שבדרום לבנון. בנוסף, זוהה שיגור אחד שחצה משטח לבנון לעבר מרחב הר דב שנפל בשטח פתוח.

תקיפות בלבנון מול חיזבאללה

תקיפות בלבנון מול חיזבאללה, צילום: דובר צה"ל