"השוטר חנק אותי": חיים לוינסון הותקף - המשטרה חוקרת

העיתונאי ואושיית הטוויטר נקלע לעימות בין אוהדים והותקף על ידי שוטר: "קופץ עלי, חונק אותי שלא יכולתי לנשום, הטיח את המשקפיים בשער - בסך הכל באתי לראות כדורגל" | המשטרה: "ההתנהלות במקרה זה תיבדק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/24 22:41 י בשבט התשפד

"השוטר חנק אותי": חיים לוינסון הותקף - המשטרה חוקרת
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי ואושיית הטוויטר, חיים לוינסון, הותקף לטענתו על ידי שוטר בעת שהגיע לצפות במשחק כדורגל באיצטדיון טדי. לוינסון, שתיעד את התקיפה מהטלפון, שיתף את התיעוד עם עוקביו בטוויטר ותיאר את רגעי התקיפה: "הוא חנק אותי שלא יכולתי לנשום, לקח לי את משקפיים והטיח אותם בשער, שבר את המשקפיים והעדשות (יש לי צילנדר) 2000 שקל, ומה? - באתי לראות כדורגל".

המשטרה: השוטרים נחסמו והותקפו באגרופים ויריקות על ידי קומץ אוהדים

במשטרה הגיבו לדבריו של לוינסון וטענו כי השוטרים פעלו לאכיפת תקנות איסור עישון באצטדיון ונקטו באלימות לאחר שנתקלו באוהדים שמנעו מהם את האכיפה בכוח. "במהלך ההתרחשות נאלצו השוטרים להשתמש בכח לאחר שנחסמו ושהותקפו באגרופים וביריקות ע"י קומץ אוהדים" נטען בהודעת המשטרה.

"ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם"

עם זאת, במשטרה הבהירו כי לוינסון לא היה מעורב באלימות האוהדים: "לצד התנהלות פסולה זו של מספר אוהדים אלימים, התברר כי במהלך ההתרחשות נפגע אחד מהאוהדים שהיה בסמוך, לא היה מעורב במקרה זה, תיעד את ההתרחשות ומשקפיו נשברו, זאת כתוצאה משימוש בכח של בלש משטרה כלפיו" מסרו. במשטרה הודיעו כי "ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם".

לוינסון: "כרגיל המשטרה משקרת"

לאחר הודעת המשטרה, לוינסון לא נשאר חייב וטען בחשבון טוויטר שלו כי המשטרה מתחמקת מנטילת אחריות על הרס המשקפיים: "כרגיל המשטרה משקרת - המשקפיים לא "נשברו". הבלש באופן אקטיבי לקח אותם מהפנים שלי והטיח אותם בקיר כדי שישברו" כתב.