אלמוג כהן מצהיר: אם המלחמה תיעצר - אתפטר תוך פחות מיממה

לאחר שנודע כי חבר הכנסת ייחקר בחשד לתקיפה שביצע לפני כעשור, מבהיר חבר הכנסת כי בעיניו זה "עניין של טיימינג" וכי "אין בדל של ראיה". עוד הצהיר כי אם תעצר המלחמה, יתפטר מהקואליציה תוך 24 שעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/24 11:41 ט בשבט התשפד

אלמוג כהן מצהיר: אם המלחמה תיעצר - אתפטר תוך פחות מיממה
אלמוג כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כפי שנודע אמש (ה') חבר עוצמה יהודית, אלמוג כהן, ייחקר בחשד לתקיפה הגורמת לחבלה בנסיבות מחמירות שהתרחשה לפני מספר שנים בעת שהיה בתפקיד שוטר יס"מ. כשנשאל בראיון ל103FM על החקירה הצהיר כי "אין אפילו בדל ראיה". ובהמשך התייחס ללחימה בעזה והבהיר כי אם היא תעצר, הוא יתפטר תוך יממה.

"עניתי על הכול" הדגיש כהן כשנשאל על חקירתו במשטרה, "אני מעריך את שוטרי משטרת ישראל, בטח אחרי שבעה באוקטובר שהם הצילו לנו את המדינה". אבל, הוא הדגיש, "אני לא חושב שאחרי 11 שנים זה ראוי לקרוא לאזרח על משהו שאין אפילו בדל של ראיה. כלום, סתם, עניין של טיימינג לדעתי. אם יש לכם ראיות, תביאו אותם, תחקרו - אין כלום. אם לי עושים את זה, מה יעשו לאזרח הקטן? זה מפחיד".

"כל תוכנית שהיא לא הכרעה מוחלטת של רצועת עזה לא תתקבל"

בהמשך הוא התייחס לאפשרות כי הלחימה בעזה תבוא לסיומה בקרוב וזעק: "מי יכול לוותר על העתיד של הילדים שלו? אף אחד. כל תוכנית שהיא לא הכרעה מוחלטת של רצועת עזה לא תתקבל".

כהן הבהיר כי "מבחינתי עצירת המלחמה תגרום תוך פחות מ־24 שעות להתפטרותי מהקואליציה. לא נולדתי פוליטיקאי וגם לא אמות פוליטיקאי, באותו הבוקר ראיתי את האחים שלי נטבחים, גיבורים, גם אני כמעט איבדתי את חיי, ואין לי שום כוונה לבוא ולאפשר לאף אחד שלא חי כאן לבוא ולקבל החלטות לגבי עתיד הילדים שלנו. בסוף אנחנו חיים פה".