מצטרפת לשטראוס: ויסוצקי מעלה מחירים בשורה של מוצרים

חברת ויסוצקי הודיעה כי תעלה מחירים בחודש מרץ בשל עלייה במחירי חומרי הגלם והאריזה לצד התייקרות עלויות הייצור והלוגיסטיקה | בין המוצרים שייתקרו: חליטות תה וסדרת הצ'אי

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 20:13 ח בשבט התשפד

מצטרפת לשטראוס: ויסוצקי מעלה מחירים בשורה של מוצרים
ויסוצקי , צילום: ראובני פרידן

מצטרפת לשטראוס: חברת ויסוצקי תעלה את המחירים של מספר מוצרים החל מחודש מרץ הקרוב. במסגרת המהלך, המוצרים "זיתים של זיתא" ו- "רטבי השקשוקה של זיתא" צפויים להתייקר בעשרה אחוזים, ואילו חליטות התה של ויסוצקי וסדרת הצ'אי יתייקרו ב-7%. לטענת החברה ההחלטה מגיעה על רקע העלאות מחירים בחומרי הגלם והאריזה לצד התייקרות בעלויות הייצור והלוגיסטיקה.

"עלייה משמעותית במחירי חומרי גלם"

מטעם חברת ויסוצקי נמסר כי "בעקבות עלייה משמעותית במחירי חומרי גלם, אריזה ותשומות ייצור בשנים האחרונות. ויסוצקי תבצע עדכון מחיר באופן אשר מפצה על העליות באופן חלקי בלבד. מוצרי התה הירוק והתה השחור אשר לא התייקרו מאז 2012, יישארו ללא שינוי. עדכון המחיר לקמעונאים ייכנס לתוקף בחודש מרץ".

שטראוס תעלה מחירים ב- 25%

כזכור, השבוע קבוצת שטראוס הודיע על העלאת מחירים ב - 25%. לפי הודעת החברה, ההחלטה על ההתייקרויות מגיעה בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה. בחברה פירטו כי מחירי חמאת ועיסת קקאו עלו בכ-88%, מחיר הטחינה עלה ב-30%, מחירי סוכר ושמן זית עלו בכ-60%. עוד לדברי החברה, השפעת ההתייקרויות האלו עליה מוערכת ביותר מ-100 מיליון שקל.

בין המוצרים שיתייקרו: קפה טורקי, קפה נמס ודבש יד מרדכי

ההתייקרויות יחולו על כ-25% מהמוצרים, ביניהם חלק ממוצרי הממתקים, המלוחים, החומוס, שמן זית יד מרדכי , שוקולד פרה ושוקולית, עדכון המחיר הוא במטרה לפצות חלקית על ההתייקרויות של חומרי הדלם. מחירי שאר המוצרים - מוצרי המחלבה, הקפה הטורקי, הקפסולות, הקפה הנמס, דבש יד מרדכי, מוצרי "טעם הטבע" וסלטי הירקות הטריים לא יתייקרו. עדכון המחירים בעוד פחות מחודש.

150 עובדים יפוטרו בשל "התייעלות ארגונית"

עוד נמסר מטעם החברה כי דירקטוריון החברה אישר מהלך של פיטורי כ-150 עובדים מהשכבות הניהוליות, המכונה "התייעלות ארגונית של הקבוצה". להערכת החברה יישום התוכנית צפוי להביא לחיסכון שנתי המוערך בכ-45 עד כ-55 מיליון שקל.