ח"כ אלמוג כהן ייחקר בחשד לתקיפה שהתרחשה לפני מספר שנים

חבר עוצמה יהודית ייחקר בחשד לתקיפה הגורמת לחבלה בנסיבות מחמירות שהתרחשה לפני מספר שנים. מדובר בחשד לתקיפת פלשתינים בעת שהיה בתפקיד שוטר יס"מ בשנת 2013

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 12:30 ח בשבט התשפד | עודכן בתאריך 18/01/24 14:37

ח"כ אלמוג כהן ייחקר בחשד לתקיפה שהתרחשה לפני מספר שנים
אלמוג כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היועמ"שית גלי בהרב מיארה אישרה היום (ה') לחקור את חבר הכנסת אלמוג כהן בחשד לתקיפה הגורמת לחבלה בנסיבות מחמירות שהתרחשה לפני מספר שנים. מדובר בחשד לתקיפת פלשתינים ביישוב חורה שבנגב, בעת שהיה בתפקיד שוטר יס"מ בשנת 2013. היום בבוקר הוא נחקר ביאח"ה-להב 433.

להב 433

להב 433, צילום: Flash90

דוברות הח"כ: "דווקא כעת יש מי שמנסה להלך עליו אימים"

מדוברות הח"כ נמסר: "ח"כ כהן שימש כל חייו הבוגרים כלוחם בכוחות הביטחון, לחם עם חבריו לנשק בשביעי לאוקטובר ואינו מצטער על דבר שעשה בשירותו למען המדינה וכנגד מבקשי רעתה. כמו כן, לא ניתן לנתק את האירוע הנ"ל מהעובדה שבשבועות האחרונים ח"כ כהן מדבר מעל כל במה על פרשה ביטחונית חמורה ודווקא כעת יש מי שמנסה להלך עליו אימים באמצעות זימון לחקירה מיותרת מלפני 11 שנים".

עוד נמסר, כי: "אולם, ח"כ כהן סומך ידיו על רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל ואינו מתכוון לשנות את דרכו הדוגלת בחקר האמת עד גילויה ובגיבוי כוחות הביטחון באשר הם, למען בטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל".

כתב אישום נגד ח"כ עופר כסיף

כזכור, היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הודיעה אמש לח"כ עופר כסיף כי החליטה לאמץ את המלצת פרקליט המדינה, עמית איסמן, ולהגיש נגדו כתב אישום בגין עבירה של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות במאי 2022. הודעה על החלטת היועצת המשפטית לממשלה והעתק כתב האישום נמסרו לידי באי-כוחו של ח"כ כסיף.