מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אליהו ליבמן תקיף: "היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים - כל מי ששותף לפשע לא צריך לחיות"

ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, שבנו אליקים נחטף ומוחזק בשבי החמאס, קורא לנקוט ביד קשה כנגד מחבלי החמאס שלקחו חלק בטבח ה-7 לאוקטובר: "להרוג את כל מי שמאיים לרצוח אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 12:47 ח בשבט התשפד

אליהו ליבמן תקיף: "היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים - כל מי ששותף לפשע לא צריך לחיות"
אליהו ליבמן, צילום: הלל מאיר

ראש מועצת קריית ארבע וחבר פורום "תקווה" של משפחות החטופים אליהו ליבמן, שבנו אליקים נחטף לרצועת עזה ומוחזק בשבי החמאס, התראיין הבוקר (ה') לינון מגל ויוסי יהושע ברדיו 103FM, והביע את עמדתו על התנהלות המלחמה נוכח חוסר הוודאות הרב השורר בעניין החטופים שעדיין מצויים בשבי חמאס. "ככל שעוברים הימים אנחנו מבינים שהיינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים", אמר.

אליהו ליבמן: "אסור לנו לרגע להפסיק את הלחימה"

עוד הוסיף: "אסור לנו לרגע להפסיק את הלחימה הצודקת על מנת לנצח בכל החזיתות, בכל מקום שיש יכולות לאויב. בסופו של דבר, יש פה מורכבות וזה חלק מהטרור הרצחני הזה של החמאס. החיילים בראבק, אבל אנחנו אחרי מאה ימים ועדיין יורים טילים, עדיין אנחנו מכניסים להם תחמושת".

"כל מי ששותף לפשע לא צריך להיות בין החיים"

לאחר מכן דייק ליבמן את כוונתו לגבי האגרסיביות עליה דיבר, ואמר: "השאלה כמה נשארו, לא כמה חיסלנו. כל אחד כזה מסוכן לביטחון מדינת ישראל. להרוג את כל מי שמאיים לרצוח אותנו. כל מי שמסכן את כוחותינו, כל מי ששותף לפשע לא צריך להיות בין החיים". הוא הוסיף כי: "לא כבשנו את רפיח, עדיין לא כבשנו את ציר פילדלפי, עדיין יורים ויוצאים מחבלים. יכולנו לעשות את זה, אני מודה ומוקיר את לוחמי צה"ל הגיבורים והאמיצים, אבל עדיין בעצם שחרור האוגדות, הפסקת עצימות הלחימה, אנחנו חייבים לנצח ולדעת שכל אזרח במדינת ישראל ירגיש בטוח".

המלחמה הקרקעית בעזה

המלחמה הקרקעית בעזה, צילום: דובר צה"ל

בנוסף, הודה ליבמן כי נכון לרגע זה טרם התקבל מידע חדש על מצב בנו החטוף אליקים. "אין לנו כרגע אינדיקציה", אמר. "אנחנו כל הזמן נפגשים עם גורמי צה"ל, המודיעין, מספרים לנו, גם נפגשתי עם אלוף שמתעסקים בעניין ועוד גורמים. הם עושים את מירב ההשתדלות כדי להביא לנו מידע ולעשות הכול לשחרור החטופים. מקווים שיהיו בשורות טובות גם לחטופים וגם לעם ישראל", אמר בתקווה.