מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חיזבאללה שלח וואטסאפ מאיים לראש עיריית קריית שמונה - שהחזיר הודעה משלו

תושבים רבים מהצפון קיבלו הודעות וואטסאפ עם איומים, כאשר השולחים הזדהו כ"חיזבאללה". ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן קיבל הודעה אישית ולא נשאר חייב: "נסראללה, די לשלוח הודעות. האיומים שלך עלובים כמוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 10:09 ח בשבט התשפד

חיזבאללה שלח וואטסאפ מאיים לראש עיריית קריית שמונה - שהחזיר הודעה משלו
חיזבאללה, צילום: crop media,Shutterstock

אחת הגזרות החמות והמאוימות ביותר במלחמה היא הגזרה הצפונית. בתוך כך, אמש (ד') קיבלו תושבים רבים מהצפון הודעות וואטסאפ עם איומים, כאשר השולחים הזדהו כ"חיזבאללה". גם ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן קיבל הודעה אישית: "מחרחרים למלחמה בלבנון, ואתם הולכים להיות המפסידים הגדולים בסיפור של המלחמה הזו שתהיה כמו קייטנה בקיץ לעומת הלחימה בעזה". שטרן לא נשאר חייב והגיב בהודעה משלו בערבית. "נסראללה, די לשלוח הודעות. האיומים שלך עלובים כמוך", כתב. כך לפי דיווח של העיתונאי יאיר קראוס.

גבול הצפון

גבול הצפון, צילום: Ayal Margolin/Flash90

ראש עיריית קריית שמונה: "חבל שאללה לא לקח אותך בפיצוץ בנמל ביירות"

עוד כתב: "עכברוש פחדן שמסתתר כל חייו בבונקר. חבל שאללא לא לקח אותך בפיצוץ בנמל ביירות. אתה חושב שישראל תהרוג אותך במלחמה שאתה מביא על ארצך, אבל אתה באמת צריך לפחד מאחיך הלבנונים שמחפשים נקמה במי שהרס את השוויץ של המזרח התיכון".

"קריית שמונה חזקים ומאוחדים יותר מאי פעם"

בהמשך שיגר איום בחזרה וכתב: "כל כלב ביג'י יומו, והיום שלך יגיע כל רגע אז במקום לשלוח לי הודעות נצל את הקליטה להיפרד מהמשפחה והיקרים לך. קריית שמונה חזקים ומאוחדים יותר מאי פעם. עם ישראל חי".