מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שהתנער מאחריות: הכתבים הדתיים נגד ראש הממשלה: "הזוי"

הבוקר נחשף כי הליך העברת התרופות מקטאר לחטופים החל, וזה מבלי שצה"ל בדק את החבילות. נתניהו מיהר להתנער מאחריות ואמר כי: "סידורי הבדיקה נעשים על ידי צה"ל" | הכתבים הדתיים לא נשארו אדישים ועקצו: "עצוב שאף פעם לא נותנים לו תפקיד משפיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 14:07 ז בשבט התשפד

אחרי שהתנער מאחריות: הכתבים הדתיים נגד ראש הממשלה: "הזוי"
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על פי דיווחים, המטוס הקטארי עליו התרופות שעתידות להגיע לחטופים, נחת הבוקר במצרים. כזכור, התרופות נקנו בצרפת והועברו לקטאר. בהמשך עתידים הנציגים הקטארים להעביר את התרופות ממצרים ללב עזה, שם יימסרו לחטופים.

הבוקר נודע כי העברת חבילות התרופות אושרה ללא בדיקת צה"ל, אחרי שבחמאס טענו כי על כל חבילה לחטופים ישראל תיתן 1,000 לתושבי הרצועה. לשכתו של נתניהו פרסמה הודעה על הפרסום שמתנערת מאחריות בנוסח הזה: "ראש הממשלה הנחה להעביר תרופות לחטופים, אך לא עסק כלל בסידורי הבדיקה של הכנסתם, שנקבעים ע"י צה"ל וגורמי הביטחון".

בתגובה, מספר כתבים דתיים לא יכלו להישאר אדישים לזריקת האחריות, ואחד אחרי השני הם פרסמו תגובות עוקצות. מגיש ynet, ישי שנרב כתב כי: "זה נורא איך לאיש הזה אף פעם לא נותנים תפקיד משפיע" גם כתבת 13 מוריה אסרף התייחסה: "הודעה משונה של לשכת רה"מ. נתניהו אחראי רק על ההישגים, במהלכים השנויים במחלוקת צהל אשם? הזוי" ואריאל כהנא מישראל היום לא שתק: "למעשה נתניהו מטיל על מערכת הביטחון את האחריות לאי בדיקת משלוחי "התרופות" לחטופים".