על הקבלות נכתב "מוות ליהודים": במחסני השוק התלוננו למשטרה

ילדה מצאה במתחם קניות בבאר שבע קבלות של מחסני השוק עליהן נכתב "מוות ליהודים" וכן צויר צלב קרס. מרשת הסופרים נמסר: הפנקס לא בתוקף חצי שנה וככל הנראה נגנב. הוגשה תלונה למשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 21:08 ו בשבט התשפד

על הקבלות נכתב "מוות ליהודים": במחסני השוק התלוננו למשטרה
מחסני השוק, צילום: Michael Giladi,Flash90

אנטישמיות בסופר: בפוסט שהעלה היום (ג') הצל, יואב אליאסי, נחשפה פרשה מטרידה. אחת העוקבות של הצל שיתפה איתו כי ביתה הקטנה מצאה במתחם "ביג" בבאר שבע מספר קבלות של רשת הסופרים מחסני השוק ועליהם רשום מוות ליהודים עם צלב קרס גדול.

במחסני השוק טענו: הפנקס נגנב ולא בתוקף

הצל שיתף את הקבלה המטרידה אך ביקש להדגיש: "מאוד חשוב לציין שמשפחת נעמן, בעלי הרשת, הם ציונים אוהבי ישראל ותורמים המון". הוא צירף את תגובתם הנחרצת להמשך הפוסט: "רשת מחסני השוק, מגנה בכל תוקף את האמירות המיוחסות, או הקשר כזה, או אחר בפוסט המדובר וכמובן שאין לה קשר לכך".

"הפנקס עליו שורבבו דברים חמורים, אינו בתוקף מזה חצי שנה" הסבירה הרשת, "כך שככל הנראה נגנב. מרגע היוודע המקרה, מחלקת הביטחון פנתה לאמא שפרסמה את הפוסט וכן, הוגשה תלונה במשטרת ישראל. פתחנו בתחקיר מעמיק במסגרתו מחלקת הביטחון מנסה לאתר באמצעות מצלמות עסקים באזור שהופצו הפתקים בכדי לאתר את מפיצי הגנאי. רשת מחסני השוק מוחה מכל וכל כל קשר למקרה והנושא נמצא בטיפול בשיתוף משטרת ישראל".