מגיע להם: זה מה שהמתין ללוחמי גולני שיצאו מעזה

לוחמי חטיבת גולני יצאו מרצועת עזה לאחר חודשים של לחימה קשה. במתחם גילת המתין להם בר עשיר, מזין ומפנק, בכשרות המהודרת של הרבנות הצבאית, בשיתוף מחלקת הכשרות של המועצה הדתית מרחבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 16:37 ו בשבט התשפד

מגיע להם: זה מה שהמתין ללוחמי גולני שיצאו מעזה
הלוחמים יוצאים מעזה, צילום: דובר צה"ל

לאחר חודשים של לחימה קשה יצאו אתמול לוחמי חטיבת גולני מהרצועה. ביוזמת בעלי מתחם גילת ובשיתוף מחלקת הכשרות של המועצה הדתית מרחבים וענף הכשרות ברבנות הצבאית המתין להם בתחנת הריענון בר עשיר, מזין ומפנק, בכשרות מהודרת.

"גולני בקרבות בעוטף עזה לא נופלת בגולני של תל פאחר, הבופור והחרמון. אתם דור הניצחון", אמר מח"ט גולני, אל"ם יאיר פלאי ללוחמים, "ברית נצח כרותה לנו עם 83 חברה שנפלו במערכה על הגנת העם, על הבטחת דור העתיד".

תעודת כשרות במהלך המלחמה

תעודת כשרות במהלך המלחמה צילום: המשרד לשירותי דת

מפרוץ המלחמה פועלים בענף הכשרות ברבנות הצבאית ובמועצה הדתית מרחבים לפיקוח על כשרות המזון במתחם גילת - תחנת הריענון לחיילים. מערך הכשרות של הרבנות הצבאית, העומד תחת פיקוחו של ראש הענף סא"ל הרב נריה רוזנטל, הציב רף כשרות גבוה ומהודר ונעזר על ידי משגיחי הכשרות של המועצה דתית מרחבים הפועלים בהתאם להנחיות הרב האזורי, הגאון הרב חיים בוקובזה. יו"ר המועצה הדתית מרחבים שמעון חזן ציין בסיפוק את שיתוף הפעולה לו זוכה המועצה הדתית וענף הכשרות בצה"ל.