מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שרקד עם תלמידים בזירת הפיגוע ברעננה, קיש מגיב: "הוצג בצורה מעוותת"

שר החינוך נסע לרעננה להתראיין בזירת הפיגוע בה נרצחה אמש, ותלמידים מאחורה ששרו "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה" סחפו אותו לרקוד איתם, מה שגרם לו לנטוש את הראיון ולהשאיר את המגישים מבולבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 13:01 ו בשבט התשפד | עודכן בתאריך 16/01/24 14:59

אחרי שרקד עם תלמידים בזירת הפיגוע ברעננה, קיש מגיב: "הוצג בצורה מעוותת"
יואב קיש, צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

שר החינוך יואב קיש הגיע לזירת הפיגוע ברעננה, בה נרצחה אמש (ב') עדנה בלושטיין בת ה-79 ונפצעו עוד עשרות. השר הגיע על מנת להשיב לשאלות ynet Live בנוגע למלחמה. תחילהאמר השר כי הוא נמצא עם תלמידי בית הספר שבאו לרקוד ולחזק אחרי האירוע הנורא: "אנחנו לא נפסיק עד שנחזיר את החטופים ונכריע את החמאס".

עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה

באמצע הראיון, חבורת התלמידים שעמדה מאחוריו פצחה בשירת "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה". תחילה השר נתן להם את המיקרופון לקול מחאותיה של המראיינת באולפן שאמרה: "באנו לראיין אותך ולא את התלמידים", תוך דקות התלמידים התחילו לרקוד וסחפו את השר איתם. שהשאיר מאחוריו שדרנים מבולבלים.

" לא מופתע מהנסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת"

קיש הגיב על האירוע וכתב: "אני לא מופתע מהניסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת אבל למי שבכל זאת מעדיף את האמת- התלמידים שאיתם אני שר ורוקד הם תלמידי אמית 'כפר בתיה" ש-6 מחבריהם נפגעו בפיגוע אתמול ועדיין נמצאים בבתי החולים. אותם תלמידים שמחבלים מתועבים ניסו לגדוע את חייהם החליטו להגיע לזירת הפיגוע בשירה ובריקודים כדי להוסיף אור ולהרים את הרוח שכל כך חשובה להם. תלמידים יקרים אני מחזק אתכם ותומך בכם! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, אנחנו ננצח!".