''הפיגוע ברעננה מציף את חוסר ההגיון בדרישה להכניס פועלים פלשתינים לישראל"

השרים אורית סטרוק ואופיר אקוניס מגיבים לפיגוע ברעננה ומסבירים את התנגדותם להכנסת פועלים פלשתינים לישראל: "הוכחה נוספת שאסור בתכלית האיסור להכניס פועלים מאיזור יהודה ושומרון בעת הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 16:00 ה בשבט התשפד

''הפיגוע ברעננה מציף את חוסר ההגיון בדרישה להכניס פועלים פלשתינים לישראל"
זירת הפיגוע ברעננה, צילום: Gili Yaari,Flash90

הפיגוע הקטלני ברעננה: אירוע קשה ברעננה עם מספר רב של פצועים כאשר מחבלים השתלטו על רכבים של עוברי אורח ופצעו כ-20 אזרחים. שני המחבלים הם קרובי משפחה - מחמוד ואחמד זידאת, פלשתינים בני 24 ו-44 מהכפר בני נעים ליד חברון. שניהם ללא היתרי כניסה לישראל ומנועי כניסה על-ידי השב"כ - ובזירה הפוליטית קישרו את זהותם להתנגדות להכנסת פועלים מיהודה ושומרון לישראל.

סטרוק ואקוניס מסבירים את התנגדותם

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק ממפלגת הציונות הדתית, כתבה: ''הפיגוע המזעזע ברעננה, מציף במלוא עוצמתו את חוסר-ההגיון בדרישה להכניס פועלים פלסטינים לישראל. פרופיל המחבלים: בגילאי 44-45 ושהתפרנסו בישראל. קצת סותר את הקריטריונים שמנסים 'למכור' לנו כ'תעודת ביטוח'. תנחומים למשפחות, תפילה לרפואת הפצועים, ולשיקול דעת נכון יותר למקבלי ההחלטות''.

אורית סטרוק

אורית סטרוק | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר המדע, אופיר אקוניס מממפלגת הליכוד, הוסיף: "אסור לישראל לאפשר כניסתם של פועלים מאיו"ש וללמוד היטב את לקחי ה-7/10. הקונספציות הישנות קרסו וכעת נדרשים צעדים מיידים להבאה מסודרת של עובדים זרים, בתוקף הסכמים בין לאומיים שישראל חתומה עליהם. צריך להטיל כעת כתר מיידי על האיזור ממנו יצאו המחבלים, לסגור את כל הפרצות בגדר ולאתר את כל השב"חים ששוהים בישראל בניגוד לחוק".

השר אקוניס

השר אקוניס | צילום: כיפה