מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתיבי ישראל מחקו את תיעוד הטבח מהמיגוניות - זה התירוץ המקומם שלהם

העיתונאית חן זנדר, שאחותה נועה נרצחה ב-7 לאוקטובר חשפה כי חברת נתיבי ישראל צבעה את המיגוניות בהן נרצחו עשרות אנשים תוך שהיא מוחקת את הראיות שנותרו מהטבח. מהחברה נמסר: "המשפחות השכולות מתקטננות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 11:50 ה בשבט התשפד

נתיבי ישראל מחקו את תיעוד הטבח מהמיגוניות - זה התירוץ המקומם שלהם
מיגונית לפני הצביעה ואחריה, צילום: נריה קראוס בטוויטר

נועה זנדר נרצחה במתקפת הטבח האכזרית של החמאס, בעודה חוגגת במסיבה ברעים. אחותה הגדולה, חן זנדר, כתבת חדשות 13, חשפה אמש (א') סיפור מרתיח: המיגוניות בהן נרצחו עשרות צעירים ב-7 לאוקטובר, נצבעו על ידי חברת נתיבי ישראל בצבע לבן נקי, תוך שהיא מוחקת את הראיות שנותרו מהטבח. בנוסף לכך, כשזנדר פנתה לחברת נתיבי ישראל בנושא, היא קיבלה תגובה מקוממת במיוחד: "המשפחות השכולות מתקטננות, מה הן מצפות עכשיו – שנביא עוד 40 מחבלי נוחבה לזרוק שם רימונים?".

המיגונית ברעים

מיגונית ברעים, צילום: צילום מסך

המשפחות השכולות הודרו

חן זנדר דיווחה כי חברת נתיבי ישראל עשתה זאת בלי לשתף את המשפחות השכולות או את שורדי הטבח במסיבה, ולא בדקה גם עם מנהלת תקומה אם תרצה לשמר את המיגוניות כאתר הנצחה.

כאמור, בכירי נתיבי ישראל מסרו תגובה מקוממת ומרתיחה לחשיפה של זנדר. נציין כי המיגוניות הדוממות משמשות כעדות לרצח המזעזע שהתרחש בהן - לכל העוברים במקום, וכן עבור כלי תקשורת זרים שהגיעו ארצה על מנת לראות ולהמחיש את גודל הזוועה.