מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

המח"ט מדבר על האירוע באדורה: "התרחיש הגרוע ביותר זה חדירה ליישוב"

אחרי נסיון החדירה של מחבלים ליישוב אדורה בליל שישי, מח"ט יהודה במסר לתושבים: "משימתנו היא שאירועים מסוג זה לא יקרו מלכתחילה, ואם הם כבר קורים - אז שיסתיימו עם תוצאות כאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/24 19:09 ד בשבט התשפד | עודכן בתאריך 14/01/24 19:52

המח"ט מדבר על האירוע באדורה: "התרחיש הגרוע ביותר זה חדירה ליישוב"
מעצר חשודים, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

בעקבות ניסיון חדירת המחבלים ליישוב אדורה שבחטיבת יהודה, שאירע בליל שישי בערב ובו נפצע חייל מהגמ"ר החטובה, הוכרז כתר על מרחב הכפר "אדנא" ממנו יצאו המחבלים. באזור הוצבו בידוקים וחסימות במרחב הצירים והכפרים בגזרת יהודה. הכוחות ממשיכים במאמץ ההתקפי, תחקרו ועצרו חלק בני משפחתם של המחבלים.

מח"ט יהודה, אלוף-משנה ישי רוזיליו דיבר הערב עם תושבי היישוב ואמר: "מתחילת המלחמה מובן כי התרחיש הגרוע ביותר זה חדירה ליישוב. משימתנו היא שאירועים מסוג זה לא יקרו מלכתחילה ואם הם כבר קורים אז שיסתיימו עם תוצאות כאלה".

עוד הוסיף ואמר כי: "באירוע הזה יש חיבור של מערכת שעובדת - רבש"צ כיתת כוננות, הגמ"ר ביישוב וכוח משמעותי שמגיע במהירות ומחסל את המחבלים. החיבור לא נולד מאפס, רק לפני חודש היינו פה בתרגיל חטיבתי באדורה ושיתוף הפעולה הוא קריטי וחיובי, ותודה לכם עליו. דאגנו שבשבועות הקרובים יהיה כוח נוסף ביישוב, אנחנו כחטיבה נמשיך לתחקר ולהפיק את הלקחים הנדרשים".

צפו: רס"ן במיל אלחי, מ"פ בגדוד ההגנה המרחבית בחטיבת יהודה על האירוע