בגלל מגן מסך דקר למוות פעוט בן שנתיים בלוד על מנת לנקום בדודתו

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אפי סיונב מלוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות לאחר שדקר למוות פעוט על מנת לנקום בדודתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/24 12:20 ד בשבט התשפד

דקר למוות פעוט בן שנתיים בלוד על מנת לנקום בדודתו
זירת האירוע בלוד, צילום: דוברות מד"א

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא שגב מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי אלנה בריקמן, דודתו של הפעוט (שנתיים), הגיעה לפני מספר חודשים לחנות בה עובד סיונב, צעיר בן 35, בלוד על מנת לרכוש מגן מסך. אלנה התמהמה ברכישה מה שהרגיז את סיונב שגם כינה אותה "לקוחה קשה" ו"גויה". למחרת חזרה אלנה לחנות והתלונה על סיונב בפני בעל החנות על התנהגותו.

תכנן לנקום בדודה על ידי רצח התינוק

בספטמבר האחרון אלנה הגישה תלונה במשטרה בעקבות תצלומי איבר מין זכרי שנשלחו לטלפון הנייד שלה, ובחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי ולכן נחקר באזהרה. בחודש נובמבר האחרון, כשאלנה חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה. כחודש אחרי, כשנתקל באלנה כשהיתה יחד עם אחותה קטרינה ובנה הפעוט, ביקש ממנה להחזיר לו את הפתק עם פרטי תעודת הזהות ומספר התיק, והיא השיבה שתעשה זאת.

החשוד ניגש לפעוט בעגלה ודקר אותו

בעקבות האירועים הללו, החליט סיונב לנקום באלנה והצטייד בסכין. ב-28.12.23 טיילה קטרינה בפארק בלוד, יחד עם חברתה כשבנה הפעוט וביתה הפעוטה של החברה יושבים בעגלות. בשעות הבוקר, עזב סיונב את החנות והבחין בקטרינה מטיילת עם בנה, לאור הבנתו שהפעוט קשור ומקורב לאלנה, החליט סיונב להמית את הפעוט. לכן, ניגש סיונב לרכבו, לקח את הסכין ועקב אחרי קטרינה וחברתה שהלכו לכיוון מרכול במרכז המסחרי. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות. אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקת הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר את הפעוט 4 דקירות בחזה, בפניו ובראשו.

החשוד פגע בעגלה של התינוקת והפיל אותה

חברתה של קטרינה ניסתה למנוע מסיונב לדקור את הפעוט, משכה אותו והפילה אותו לרצפה, תוך שהוא פוגע בעגלה של ביתה התינוקת, שנפלה מהעגלה. עובר אורח שהיה במקום התנפל על סיונב והשתלט עליו עד שהגיעה המשטרה. הפעוט הובהל לבית החולים וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.