מירי רגב מגיבה לסערת הפופקורן: "לא היו דברים מעולם"

אחרי שדווח כי שלפה פופקורן ואמרה "ההצגה מתחילה", השרה רגב מכחישה, תוקפת ומאיימת בתביעה: "הפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד. אמשיך לשאול את השאלות גם אם הן אינן נעימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/24 10:23 ב בשבט התשפד

מירי רגב מגיבה לסערת הפופקורן: "לא היו דברים מעולם"
מירי רגב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בישיבת הקבינט שנערכה אמש (ה') השרה מירי רגב הוציאה פופקורן וחילקה למשתתפים, כך דיווח העיתונאי מיכאל שמש. באתר ynet הוסיף הכתב איתמר אייכנר כי רגב הוציאה את שקית הפופקורן בעקבות ויכוח בין גלנט לבן גביר, כשהיא אומרת "הו! ההצגה מתחילה, עכשיו אני אוציא את הפופקורן". הבוקר (שישי) מאיימת רגב בתביעה ומכחישה את המיוחס לה.

היה או לא היה?

"החל מאמש מופץ פרסום שקרי - פייק ניוז - לפיו 'השרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה'. לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד", נמסר מלשכתה. נציין כי אמש הוסבר מסביבת רגב כי הפופקורן הוא למטרות דיאטה וכי הוא נועד למנוע מהשרה לאכול מהכיבוד המוגש בישיבה. למרות ההסבר ההטרלה עוררה את זעמם של לא מעט האנשים, וכאמור הבוקר לשכת השרה מכחישה בתוקף את הדיווחים ומאיימת בתביעה.

פופקורן. סיפור על מלחמה, דיאטה ותביעה | צילום: shutterstock

"השרה מעולם לא אמרה את הדברים שיוחסו לה ובכוונתה לפעול באמצעים משפטיים ולמצות את כל זכויותיה אל מול כל הערוצים, הכתבים ומחוללי הרעל והשנאה שמוציאים דיבתה רעה. הפצת השקרים נועדה לפגוע בשמה הטוב, ללבות כלפיה שנאה ולהשתיק אותה בדיוני הקבינט. נסיונות אלו לא יצלחו", נמסר.

"השרה רגב תמשיך לשאול את השאלות גם אם הן אינן נעימות"

"השרה רגב תמשיך לשאול את השאלות - גם אם הן אינן נעימות - מתוך מטרה לוודא כי מדינת ישראל עושה כל שביכולתה להשיב את החטופים ולנצח את חמאס תוך שמירה על חיילי צה"ל, והאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל", נמסר עוד.