מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

זה המהלך שעשו באל-על להשבת החטופים

לציון 100 ימים בשבי: כאקט נוסף להעלאת מודעות להשבתם של החטופים בעזה, חברת התעופה הרשמית של ישראל, אל-על תשנה את שם טיסת הדגל שלה ל-100 | "בתקווה לחזרתם במהרה ארצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/24 10:58 א בשבט התשפד

זה המהלך שעשו באל-על להשבת החטופים
עוד סיוע לחברות הישראליות, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

לציון יום ה-100 לחטיפה: אל על תשנה את שם טיסת הדגל של החברה מ-LY001 ל-LY100. ביום א׳ הקרוב, נציין 100 ימים שהחטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה. כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים חברת אל על שינתה את שם הטיסה המזוהה ביותר עם החברה: LY001 שיוצאת בשעה 1:00 (שמורכבת מהמספר 100) מתל אביב לנמל התעופה JFK שבניו יורק ב-14 בינואר, ותיקרא LY100 לציון 100 ימים בלעדיהם.הטיסה תתבצע במטוס "ירושלים של זהב" עליו הודבקה בחודש שעבר המדבקה "STAND WITH ISRAEL".

ההודעה שקיבלו נוסעי הטיסה

ההודעה שקיבלו נוסעי הטיסה צילום: אל על

מטה משפחות החטופים: "אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום ה-100. 100 ימים שיקירינו במנהרות החמאס ללא מים, מזון, וטיפול רפואי מציל חיים. אנו מודים לחברת אל על, שנרתמה מהיום הראשון לסייע למשפחות, על מאמציה להעלאת המודעות לצורך הדחוף בשחרור החטופים שחייהם בסכנה מיידית".

נזכיר כי בתחילת הלחימה אל-על עשו מחווה נוספת לחזרתם של החטופים, כאש רצירפו את תמונות הנעדרים והחטופים הנושאות את שמם למושבי טיסה שיצאה מניו יורק, כסמל ותקווה להשבתם ארצה.

מטוס אל על

מטוס אל על , צילום: דוברות אל על

מחברת אל על נמסר: "חברת אל על מחבקת את משפחות החטופים ואת השבים ותמשיך לפעול על מנת להעלות את המודעות לנושא בארץ ובעולם, בתקווה לחזרתם במהרה ארצה. כולנו תקווה לימים שקטים יותר".