אילון מאסק חסם את החשבון של חמאס והודה: "זו הייתה החלטה קשה"

לאחר שחשבונו הלא רשמי של חמאס בטוויטר נחסם, מנכ"ל הרשת נשאל מדוע לא השעה גם את חשבונותיה של ישראל והשיב: "אם ממשלה מוכרת על ידי האומות המאוחדות, אנחנו לא נשהה את החשבון שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 20:39 כח בטבת התשפד

אילון מאסק חסם את החשבון של חמאס והודה: "זו הייתה החלטה קשה"
אילון מאסק, צילום: Frederic Legrand - COMEO / Shutterstock.com

רשת X (טוויטר לשעבר), חסמה הבוקר את חשבונו הלא רשמי של ארגון הטרור חמאס "קאסם 2024". הצייצן ג'קסון הינקל, שמפיץ מסרים אנטישמיים ואנטי ישראלים רבים ברשת, תייג את מנכ"ל הרשת אילון מאסק, ודרש לדעת מדוע נחסם חשבון חמאס ו"מדינת ישראל הטרוריסטית" לא נחסמה.

https://twitter.com/jacksonhinklle/status/1744493736216674548

אילון מאסק: "חמאס לא מוכר על ידי האו"ם ולכן נחסם"

מאסק לא התמהמה והגיב להינקל כי "זו אכן היתה החלטה קשה. בזמן שהרבה מנהיגי מדינות, כולל בארה"ב, קוראים לרצח של אזרחים, יש לנו את 'חוק הפטור לאומות המאוחדות': אם ממשלה מוכרת על ידי האומות המאוחדות, אנחנו לא נשהה את החשבון שלה. חמאס אינו מוכר על ידי האומות המאוחדות, ולכן החשבון נחסם".

אילון מאסק בעוטף

אילון מאסק בעוטף צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

בהמשך הוא הסביר: "ברור שזה בסדר להיות ביקורתי על כל דבר, אבל זה לא בסדר לקרוא לאלימות קיצונית, כי זה לא חוקי". הוא המשיך והבהיר, "למען הפרוטוקול, אני אישית לא מסכים עם דעותיך. אף על פי כן, הנקודה של חופש הביטוי היא לאפשר למי שאתה לא מסכים עם דעותיהם להביע דעות אלו". כזכור מאסק ביקר בישראל ובעוטף לפני זמן מה.