כטב"מ של חיזבאללה התפוצץ בפיקוד צפון בצפת

בוקר עם שורת אירועים בצפון: הותר לפרסום כי אחרי האזעקה בצפת התפוצץ כטב"מ של חיזבאללה בשטח מפקדת פיקוד הצפון של צה"ל, אין נפגעים | ישראל חיסלה שלושה מחבלי חיזבאללה בלבנון

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 11:20 כח בטבת התשפד

כטב"מ של חיזבאללה התפוצץ בפיקוד צפון בצפת
נזק שנגרם לבסיס צבאי בצפון הארץ, ארכיון, צילום: Ayal Margolin/Flash90

הותר לפרסום: הבוקר (ג') התפוצץ כטב"מ של חיזבאללה בפיקוד צפון בצפת, אין נפגעים באירוע. נזכיר כי החל מהשעה תשע וחצי הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין בגבול הצפון כשגם בעיר צפת הופעלה אזעקה. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהתה נפילה בבסיס בצפון הארץ, אין נזק ואין נפגעים".

דובר צה"ל מעדכן כי כלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית שיגור של כלי טיס בלתי מאוישים בדרום לבנון, ועל פי דיווחים ברשתות ערביות חוסלו שלושה מחבלי חיזבאללה באירוע שכלל ירי כטב"מ על מכונית בכביש אל-רנדוריה. בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתיות טרור בכפר כילא בדרום לבנון.

תיעוד תקיפת חוליית השיגור:

מפקד כוח רדואן חוסל

נזכיר כי אתמול חוסל המפקד בפועל של כוח רדואן בחיזבאללה, וויסאם אל-טוויל או כפי שכונה, "ג'וואד".למרות שפיקד על כוח הקומנדו של ארגון הטרור, בחיזבאללה נמנעו מלנות אותו לתפקיד באופן רשמי, כדי למנוע את חיסולו - מהלך שלא צלח. טוויל לא היה רק בכיר בחיזבאללה, אלא גם ממקורביו של סולימני, מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים, שחוסל בעבר על ידי ארה"ב.