מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הודו, צרפת, ארה"ב ובריטניה: דיווחים בכל העולם על פציעתו של עמדי

בכל רחבי העולם מדווחים על פציעתו של השחקן המוכר: המידע בדבר פציעתו של עידן עמדי בקרבות ברצועת עזה הכה גלים בכל העולם, שם הוא מוכר בזכות התפקיד שגילם בסדרה עטורת השבחים "פאודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 11:10 כח בטבת התשפד

הודו, צרפת, ארה"ב ובריטניה: דיווחים בכל העולם על פציעתו של עמדי
צילום: חן גלילי

אמש (ב') נפצע באורח קשה הזמר והשחקן עידן עמדי במהלך לחימה ברצועת עזה. עמדי מוכר ברחבי העולם בזכות התפקיד שלו בסדרה הפופולארית "פאודה" שנמכרה לנטפליקס. שם גילם במשך 3 עונות את המסתערב שגיא צור. ברחבי העולם לא נשארו אדישים למקרה, והוא סוקר בצורה רחבה.

בניו יורק פוסט כתבו: "זמר ישראלי שמככב בדרמה הפופולרית של נטפליקס "פאודה" נפצע קשה בזמן שנלחם בעזה. עידן עמדי, בן 35, הועבר ביום שני במסוק למרכז הרפואי שיבא בתל השומר לאחר שנפגע מרסיסים, כך סיפר אביו לרשת וואלה. הכוכב היהודי ואבא לשניים עבר ניתוח וצפוי להחלים מפציעתו ללא סכנה לחייו, אמר אביו. יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף פרסמו ביום שני את עמדי כגיבור אמיתי שעלה לשרת את ארצו כשצריך".

"עידן עמדי מתאושש לאחר שנפצע קשה בעת שנלחם בעזה במהלך שירות מילואים עבור צבא ההגנה לישראל"

בעיתון האמריקאי the wrap דיווחו גם על הפציעה: "כוכב "פאודה", הזמר וחייל צה"ל, עידן עמדי נפצע במהלך לחימה במסגרת הסכסוך עם חמאס ועזה". באתר הגרמני "ברלינר זייטונג" נכתב כי "כוכב סדרת נטפליקס הישראלית, 'פאודה', נפצע". עמדי מכונה בכתבה של האתר הגרמני כ"זמר מוכר בישראל, שגם כיכב בהפקה המצליחה של נטפליקס, ולחם כחייל בעזה". התייחסו לנושא גם בעיתונים מובילים בצרפת, איטליה הודו ועוד.

גם בהוליווד ריפורטר כתבו: "שחקן פאודה עידן עמדי מתאושש לאחר שנפצע קשה בעת שנלחם בעזה במהלך שירות מילואים עבור צבא ההגנה לישראל. עמדי, המגלם את התפקיד של שגיא צור בדרמה הישראלית הפופולרית של נטפליקס, הצטרף למערכה הצבאית של ישראל בעזה כחלק מחיל ההנדסה הקרבית מיד לאחר פיגועי הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר בדרום ישראל, בהם נהרגו יותר מ-1,100 ישראלים, רובם שהיו אזרחים".

עידן עמדי בזמנים יפים יותר

עידן עמדי בזמנים יפים יותר צילום: Flash90,FLASH 90