מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

התגובות לפציעתו של עידן עמדי: "רפואה שלמה אח אהוב"

הזמר והשחקן עידן עמדי נפצע היום באורח קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה, חבריו בתעשייה הגיבו על הבשורות: "עם ישראל כולו מתפלל לשלומך, גיבור ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 21:53 כז בטבת התשפד

התגובות לפציעתו של עידן עמדי: "רפואה שלמה אח אהוב"
עידן עמדי, צילום: Flash90

הותר לפרסום כי הזמר והשחקן, עידן עמדי, שהתגייס למילואים החל מהיום הראשון של המבצע נפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה, הוא מורדם ומונשם בבית החולים תל השומר. עמדי הרבה לשתף את דעותיו במהלך החודשים של להחימה, ורק לפני ימים אחדים הצטרף לקמפיין שקורא לכל מי שלא מוסיף טוב לשיח הציבור "לסתום את הפה".

חבריו לתעשייה הגיבו על הפציעה, זיו שילון שבעצמו נפצע קשה בצוק איתן כתב: "אח יקר, איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהיללה כבר 80 יום נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, יחדן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע".

"עידן הוא רק סמל לעם שנלחם על חייו"

גם הקומיקאי גיא הוכמן, שמגוייס בעצמו ונכנס לרצועת עזה כתב: "אח יקר, עם ישראל כולו מתפלל לשלומך, גיבור ישראל". העיתונאי עמית סגל, פירסם בית משיר של עמדי: "יש מדינה אחת על יד ירושלים, שם עדיין משתוללת מלחמה, כי אנשים שם מאבדים את העיניים, לא מחכים לגיבורים באף פינה" והוסיף: "רפואה שלמה אח אהוב עידן, עידן מוכר, אבל מה שמאפיין את המלחמה הזו והעם הזה הוא אנשים שיצאו לקרב ממשרדי רואי החשבון, מאתרי הבנייה, ממגדלי ההייטק ומהמוסכים וכן - גם מהבמות. עידן הוא רק סמל לעם שנלחם על חייו".

"כפי שסגרנו, מחכה לקפה של אחרי המלחמה"

אשת התקשורת מעין אדם, שאחותה נרצחה במסיבה ברעים פרסמה התכתבות עם הזמר בו הוא מבטיח לחסל את המחבלים וכתבה: "תבטיח שתחזיק מעמד". גם השר חילי טרופר הצטרף וכתב על עמדי: "אחי היקר והגיבור, אוהב אותך וכפי שסגרנו מחכה לקפה של אחרי המלחמה".