מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מגיש 14 תחת מתקפה: "באמת האמנת לזבל שמכרת לציבור?"

בן כספית תוקף את שמעון ריקלין על כך שנעלב מהבחירה של נתניהו באהרן ברק כמייצג של ישראל בהאג: "אתה באמת האמנת לכזב שאהרון ברק הוא נאצי אויב ישראל? כשאתה יודע שאהרון ברק הוא אבי השכפ"ץ שמגן על ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 18:29 כז בטבת התשפד

מגיש 14 תחת מתקפה: "באמת האמנת לזבל שמכרת לציבור?"
בן כספית, צילום: Miriam Alster/Flash90

העיתונאי בן כספית צייץ היום (ב') תגובה לדבריו של שמעון ריקלין בחדשות 14, שהתייחס למינויו של אהרן ברק על ידי נתניהו: "יש פה משהו שאני לא מבין. מה קורה פה? זה היריב הגדול. זה הבן-אדם שהכי ניסה להפיל את נתניהו. אני מגן יום-יום על נתניהו ופתאום אני קם בבוקר ואומר לעצמי- מה קורה פה?".

"הכרה שמדובר באדם טיפש. מלא-מלא"

בתגובה לדברים, צייץ העיתונאי בן כספית בטוויטר שלו: "מצד אחד, חמלה. האיש סובל באמת. לא נעים למראה. מצד שני, הכרה שמדובר באדם טיפש. מלא-מלא. אז נכון, הוא עם חליפה ועניבה, גם הזקן גזוז בקפידה, אבל מדובר בכסיל. אהרון ברק הוא האיש "שהכי ניסה להפיל את נתניהו?" מתי בדיוק, ריקלין? ברק ונתניהו ניהלו תמיד מערכת יחסים קרובה. נתניהו היה גדול מגני בית המשפט העליון".

"אהרון ברק- אבי השכפ"ץ שמגן על ישראל"

"אתה לא מודע לעובדה שאין לישראל נציג שיכול להביא את מה שברק מביא? שאין אף אחד שמגיע לקרסולי ההערכה האדירה שהוא זוכה לה בעולם, המוניטין שאין דומה לו, היידע, השליטה ברזי המשפט הבינלאומי, היכולת המוכחת? אתה באמת האמנת לכזב שאהרון ברק הוא נאצי אוייב ישראל? כשאתה יודע שאהרון ברק הוא אבי השכפ"ץ שמגן על ישראל".

כספית חתם וכתב: "אנחנו יהודים. מיעוט מבוטל בעולם. מוקפים במיליארד וחצי מוסלמים ומאות מיליוני ערבים. הכוח היחיד שלנו הוא כוח צידקתנו. העליונות המוסרית שלנו. הדגל של כל זה הוא בית המשפט העליון. זה מה שמאפשר לנו, לפחות עד היום, להיות מי שאנחנו ולהגן על עצמנו. עד שהתחלתם לפרק את זה. מזלנו שלא הספקתם".