חברת התעופה הישראלית חוזרת לטוס לטוקיו במחיר שמזמן לא ראינו

אנשי עסקים וחובבי המזרח שימו לב - אל על מחזירה את הקו לטוקיו. ומעתה תפעיל אותו לאורך כל השנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 15:10 כו בטבת התשפד | עודכן בתאריך 08/01/24 12:15

חברת התעופה הישראלית חוזרת לטוס לטוקיו במחיר שמזמן לא ראינו
מופתעים מהמחיר, צילום: canva

שנה לאחר שהשיקה את הקו לטוקיו, אל על מחזירה את הקו ליעד הפופולרי ומרחיבה אותו ממתכונת עונתית (מרץ-נובמבר) למתכונת שנתית מלאה, זאת על מנת לתת מענה לעלייה ברצון הישראלים לטוס ליפן לצורכי תיירות וכמובן למגזר העסקי.

מכירת הכרטיסים באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות תתבצע במחיר מיוחד שיחל ב-999 דולר, מתחילת מרץ ועד אמצע יוני – תקופה שנחשבת שיא עונת התיירות ביפן. לוח הטיסות פתוח למכירה עד דצמבר 2024, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא בכ"ו אדר א' (6 במרץ 2024). המתכונת השנתית החדשה של הקו, תכלול עד 4 טיסות בשבוע בקו ת"א-טוקיו לאורך כל השנה.

הטיסה הראשונה של אל על לטוקיו, התקיימה כזכור במרץ 2023, ומספר חודשים לאחר מכן חתמה החברה על הסכם שיתוף קוד (CODESHARE), עם חברת התעופה היפנית ANA, מה שיאפשר לנוסעי אל על טיסות המשך נוחות למגוון יעדים ביפן.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "הקו לטוקיו הושק בהצלחה רבה בשנה שעברה וזכה לאהדת הנוסעים במהלך חודשי הפעלתו. לאור הצורך העולה בקרב הישראלים לצאת לטיסות התאווררות ובקרב המגזר העסקי שממשיך לנהל קשרי עבודה ענפים ביפן, החלטנו להרחיב את פעילות הקו למתכונת שנתית מלאה הכוללת עד 4 טיסות שבועיות. יפן נחשבת למדינה אוהדת מאוד כלפי ישראל, ותצטרף לרשימת היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות ישירות. אנו ממשיכים לבצע התאמה בלוח הטיסות בהתאם לצורך העולה בקרב הנוסעים, ולהוות את הגשר האווירי בין ישראל לעולם".