מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"מזכירים מאוד את דאע"ש": נחשף - חמאס החזיק חטופים בכלובי ענק

לוחמי צה"ל איתרו כלובי ענק בהם לפי החשד הוחזקו חטופים. לפי הערכות הכלובים נוצרו מבעוד מועד בין היתר כדי לנייד את החטופים ממקום למקום. "מזכירים מאוד את תיעודים שראינו מדאע"ש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/24 23:35 כה בטבת התשפד

"מזכירים מאוד את דאע"ש": נחשף - חמאס החזיק חטופים בכלובי ענק
כלא, אילוסטרציה, צילום: Joa Souza,Shutterstock

במהלך סריקות בעזה לוחמי צה"ל איתרו כלובי ענק שעל פי הערכות חמאס השתמש בהם כדי להחזיק חטופים ישראלים, כך נחשף הערב ע"י הכתב איתי בלומנטל בכאן 11. על פי הדיווח חמאס השתמש בכלובים כדי לכלוא חטופים וכדי להעביר אותם ממקום למקום. לפי הערכות הכלובים נבנו מראש לפני המתקפה הרצחנית בשבעה לאוקטובר. מקור שבקיא פרטים מסר לכאן 11 כי "הכלובים מזכירים מאוד את תיעודים שראינו מדאע"ש".

"הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות"

ההתנהלות הרצחנית של חמאס כוללת גם פגיעות חמורות בשנים, ובעדות שהתפרסמה הערב (שבת) סיפרה אגם גולדשטיין אלמוג (17) שהוחזקה 51 יום בשבי חמאס: "באחד הימים עברנו מבית למנהרה. פתאום נפתחה הדלת ופגשנו שש בנות. הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות, הן פצועות עם פציעות מאוד קשות ומורכבות שלא מטופלות".

"זה כבר היה תקופה שהן חובשות רק כל חמישה ימים"

אגם הוסיפה כי מצבן של החטופות הלך והידרדר: "כשאנחנו היינו איתן זה כבר היה תקופה שהן חובשות רק כל חמישה ימים כי כבר אין תחבושות" העידה. "אני מניחה שזה עכשיו פעם ביותר ימים כי החומרים נגמרו והאספקה הולכת ופוחתת וזה גם הפגיעה הפיזית וגם הפגיעה הנפשית. אני לא יכולה לדמיין בכלל מה המצב שלהן, באיזה תקווה הן נאחזות".