בגלל עיצוב לא מוצלח: חברת השוקולדים חטפה תביעה של 5 מליון דולר

אישה מקליפורניה תבעה את חברת השוקולדים "הרשיז" שבבעלותה מותג השוקולד ריסס בגלל מהדורת החג שהם הוציאו. לטענתה, המוצר לא עמד בסטנדרט שהציבו הציורים שעל העטיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 14:24 כא בטבת התשפד

בגלל עיצוב לא מוצלח: חברת השוקולדים חטפה תביעה של 5 מליון דולר
השוקולדים, צילום: Steve Cukrov,Shutterstock

סינתיה קלי ממחוז הילסבורו שבפלורידה הגישה בשבוע שעבר תביעה ייצוגית פדרלית נגד חברת השוקולדים "הרשי"בגלל מהדורת החגים של חברת השוקולדים. לפי התביעה, קלי טוענת כי: "התוויות של הרשי למוצרים מטעות באופן מהותי וצרכנים רבים הוטעו והוליכו שולל" קלי הצהירה כי היא מגישה מגישה את התביעה "בשם עצמה ובשם כל האנשים האחרים הנמצאים באופן דומה שרכשו מוצר חמאת בוטנים של ריס בהתבסס על פרסום שווא ומטעה".

התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי של ארצות הברית במחוז התיכון של פלורידה. מלינה על סדרת מוצרים של מותג השוקולד של החברה "ריסס" במסגרתו הוצגה תמונה על העטיפה שלא תאמה את העיצוב של המוצר.

העטיפה מול המוצר

העטיפה מול המוצר צילום: United States District Court for the Middle District of Florida

העטיפה מול המוצר

העטיפה מול המוצר צילום: United States District Court for the Middle District of Florida

חברת הרשי, אמרה קלי, "מייצגת באופן שקרי כמה מוצרי חמאת בוטנים של ריס כמכילים עיצובים אמנותיים מפורשים כאשר אין גילופים כאלה במוצרים בפועל". התביעה מצטטת במיוחד את האריזה של דלעות חמאת בוטנים של ריס.

לטענתה, אם הייתה יודעת שככה יראה המוצר היא לא הייתה רוכשת אותו בסכום של 4.5 דולר בקופה בסופר מלכתחילה. קלי מבקשת לפחות 5,000,000 דולר פיצויים מהחברה. המשפט מתנהל בימים אלו.