מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ירקות, שוקולד וגם פלאפל: התפריט של מחבלי הנוח'בה בכלא הישראלי - בן גביר זועם

השר לביטחון לאומי הגיב לפרסום התפריט של מחבלי הנוח'בה, שכולל בין השאר בשרים, ירקות, שוקולד ופלאפל, וניצל את ההזדמנות לתקוף שוב את שב"ס והעומדת בראשו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/24 10:57 כ בטבת התשפד

ירקות, שוקולד וגם פלאפל: התפריט של מחבלי הנוח'בה בכלא הישראלי - בן גביר זועם
בן גביר וקטי פרי, במחנה הממלכתי זועמים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נמצא בסכסוך מתמשך עם נציבת שב"ס קטי פרי, שהגיע לשיאו לאחרונה כשהודיע על כוונתו לסיים את כהונתה - בניגוד לסיכום בממשלה לגבי המשכת כהונת בכירים בעת המלחמה.

"בזמן שהחטופים שלנו בעזה אוכלים חצי פיתה ביום - לא ראוי להמשיך עוד יום אחד בתפקיד"

כעת החליט השר לתקוף את הנציבה בשל התפריט שמקבלים אסירי הנוח'בה, שעל פי פרסומים ב-YNET כולל בשר, פלאפל ושוקולד. בציוץ ששיתף בן גביר בחשבון הטוויטר שלו, כתב: "מי שמתעלם מהנחייתי המפורשת להוריד את כל סוגי המנות הבשריות לרוצחי הנוחב'ה ומאפשר להם תפריט עשיר ובשרי כמו זה המוצג, בזמן שהחטופים שלנו בעזה אוכלים חצי פיתה ביום - לא ראוי להמשיך עוד יום אחד בתפקיד. חייבים לעשות רפורמה בשירות בתי הסוהר".

לפני מספר ימים, השר בן גביר החליט כי ניצב קובי יעקובי, מזכירו הביטחוני, ימונה לממלא מקום נציב שב"ס. כזכור, זאת כאמור לאחר שביום שלישי האחרון הודיע השר לביטחון לאומי כי לא תוארך כהונתה של נציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי, בשל מה שהוא מגדיר "חוסר אמון מוחלט, פערים שאינם ניתנים לגישור, ובעקבות כך שהנציבה נמנעה מלממש את מדיניות השר ואף פעלה בניגוד לה".