חיים לוינסון יודח? סמוטריץ' דורש: "להפסיק את עבודתו בחדשות 12"

לאחר שהעיתונאי חיים לוינסון אמר בשידור כי "השביעי באוקטובר זה יום חג" עבור השר סמוטריץ', מפלגתו מגיבה בחומרה ודורשת מהרשות השניה לפעול כנגדו: "יש גבול לרעל שניתן להכיל. די"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 08:21 יט בטבת התשפד

חיים לוינסון יודח? סמוטריץ' דורש: "להפסיק את עבודתו בחדשות 12"
שר האוצר סמוטריץ', נגד לוינסון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי ופאנליסט "חדשות הבוקר" בערוץ 12 חיים לוינסון עורר הבוקר (א') מהומה בשידור כאשר אמר על מפלגת "הציונות הדתית" והעומד בראשה כי "הוא מבחינתו השביעי באוקטובר זה יום חג". במפלגה עצמה הגיבו בחומרה לדברים ובתגובה לדברים הם דורשים מהרשות השנייה להתערב ולהפסיק את עבודתו בערוץ.

הסערה באולפן: "אתה לוקח בחשבון שיש משפחות שצופות בך?"

במהלך השידור דיבר לוינסון על תוצאות המלחמה והכיבוש בעזה ואמר על שר האוצר כי "מבחינתו השביעי באוקטובר זה יום חג", מי שניסה להסות את לוינסון הוא המגיש ניב רסקין שאמר: "לא, אל תגיד את זה", אך לוינסון התבצר בעמדתו וחזר על דבריו "בוודאי שזה יום חג עבורם".

באולפן התעוררה סערה בעקבות דבריו והעיתונאי יהודה שלזינגר הגיב ואמר: "אתה לוקח בחשבון שיש משפחות שצופות בך, אז תבחר לך ביטויים קצת יותר עדינים", בהמשך ניסה שוב רסקין לגרום ללוינסון לחזור מדבריו, ללא הצלחה.

חיים לוינסון

חיים לוינסון, יודח? צילום: Moshe Shai/FLASH90

"לתת במה לטירוף הזה זה רמיסת כל נורמה במדינת ישראל"

כאמור במפלגה מגיבים לדברים ואומרים: "בלתי נתפס וזעזוע עמוק שעיתונאי הארץ ומגיש בחדשות 12 מסוגל להגיד שיום בו נטבחו ונרצחו בברבריות שאין דומה לה אלפי ישראלים הוא "יום חג" לשר סמוטריץ' או לכל אדם אחר במדינת ישראל. לתת במה לטירוף הזה זה רמיסת כל נורמה במדינת ישראל. הרשות השנייה חייבת לפעול מיידית כדי להפסיק את עבודתו בחדשות 12. יש גבול לרעל שניתן להכיל. די".